Review: KKCenterHk - Baby Queen Princess Eyelashes

joi, mai 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna trecuta am primit pentru testare genele false Baby Queen Princess Eyelashes - Cross 7.
    De aceasta data coletul s-a lasat asteptat, aproximativ doua luni. Imi pierdusem speranta, sincera sa fiu, iar in momentul in care am primit avizul de la posta vamala nici nu ma mai  asteptam  la ele. Dar important e ca au ajuns, in siguranta, foarte bine ambalate, nimic deteriorat.
    De aceasta data am ales sa testez niste gene false care ofera un look putin mai dramatic, dar nu dus la extrem si sunt multumita de alegerea facuta.
    In dragutul ambalaj  roz se afla 10 perechi de gene false confectionate handmade din material sintetic iar pretul lor este de 20.50 dolari.



    Adezivul nu este inclus, asa ca in cazul in care doriti sa le achizitionati trebuie sa aveti in vedere si achizitionarea unui produs in plus.
    Pentru a le aplica a trebuit sa tai o bucatica din partea exterioara dupa care le-am pozitionat perfect.
    Singurul aspect care m-a deranjat a fost la capitolul ambalare, respectiv modul in care acestea sunt lipite. a trebuit sa le agresez putin in momentul in care am dorit sa le dezlipesc pentru a le folosi.
    Desi se observa ca materialul din care sunt confectionate este sintetic, acestea sunt flexibile, usor de aplicat si usor de indepartat (cu ajutorul unui disc imbibat cu demachiant pozitionat deasupra genei pentru cateva secunde le-am indepartat rapid si eficient).



     Pot fi refolosite dar trebuie sa fiti foarte atente in momentul in care le spalati, sunt foarte sensibile iar eu am reusit sa raresc o pereche - s-a dovedit din nou ca  "graba strica treaba"...
     Le-am folosit pentru look-ul Sunny Spring pe care vi l-am prezentat aici.



     In concluzie, am descoperit un nou sortiment de gene false pe gustul meu. Ofera un aspect natural unui machiaj fara sa para exagerate. Sunt comode si usor de folist. Primesc un DA din partea mea.
     In cazul in care doriti sa le achizitionati, pe KKCenterhk puteti beneficia de un discount de 10% folosind codul bydee-make-up.

Ce parere aveti despre genele false? Va tenteaza? 
Eu sunt dependenta de ele, recunosc. :)

Kiss Kiss Dee 


You Might Also Like