Review: Sapunuri Cosmetice 100% naturale - part 1

marți, mai 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Helo ladies,

    Luna trecuta va povesteam incantata despre noile produse  primite de la Cosmetice 100% naturale  pe care urma sa le testez.
    Pentru postarea de astazi am ales primele patru  sapunuri care mi-au facut cu ochiul si m-au atras.
   Ca o mica introducere, doresc sa va spun un lucru pe care l-am observat la toate cele patru sapunuri si care m-a impresionat: au o consistenta cremoasa (nu stiu daca am ales chiar bine termenul) dar in momentul in care le atingi simti o consistenta total diferita fata de cea a produselor din comert. Nu stiu de ce ma asteptam la altceva, avand in vedere faptul ca fiecare sapun are la baza uleiuri esentiale, nici nu ar fi trebuit sa fie altfel.
    Nu fac o spuma prea consistenta dar pielea ramane fina si catifelata in urma folosirii lor. Eu nu am folosit burete, le-am aplicat direct pe piele si le-am lasat sa ma rasfete.
    Fiecare sapun are 100 grame, un ambalaj foarte simpatic pe spatele caruia sunt prezentate atat proprietatile cat si ingredientele sale, iar  pretul lor este de 8 lei.
 



    Sa le luam pe rand acum, nu?
    Am inceput cu sapunul care ma tenta cel mai mult, sapunul Dark Coffee.


Compozitie: uleiuri saponificate: ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei esential de melisa, cafea macinata.
Cantitatea de cafea macinata mi s-a parut perfect dozata, exfolierea pe care ti-o ofera acest sapun nu este deloc agresiva.
Desi ma asteptam la un miros mai intens de cafea, am realizat ca producatorul nu il va putea obtine niciodata fara adaugarea unor aditivi care nu sunt 100% naturali asa ca m-am multumit cu aroma sa delicata.
Dupa fiecare dus am folosit crema de corp deoarece dupa o exfoliere, este necesara o hidratare corespunzatoare.
Mi-a placut, m-a rasfatat, pielea mea a ramas fina si catifelata in urma folosirii acestui sapun.

Regia Orange a fost al doilea pe lista mea. Desi nu eram o fana a aromei de citrice, in aceasta iarna lumanarea Glade m-a facut sa imi dau seama ce am pierdut pana acum asa ca, mai nou caut cu nerabdare si produse cu aceasta aroma.


Compozitie: ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei esential de portocale si lavanda, coji de portocale razuite pentru culoare.
Daca pana acum m-am gandit ca daca voi alege sa testez ceva trebuie sa contina neaparat cafea, acest sapun m-a facut sa imi schimb parerea. Va spun cu mana pe inima ca mi-am gasit preferatul.
Consistenta cremoasa, aroma usoara de portocala si exfolierea fina  pe care o ofera pielii datorita cojilor de portocala razuite m-au cucerit iremediabil.
Bine, sa nu va imaginati ca baia a fost inundata de o aroma puternica de portocale dar mirosul suav si placut a facut ca dusurile mele sa devina un real rasfat.
Mi-a placut, mi-a placut, mi-a placut.

Sapunul Craelia Lavander a fost urmatorul pe lista mea.


Compozitie: ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei esential de lavanda pentru miros, argila albastra pentru culoare.
Acest sapun este de asemenea foarte cremos, cu o aroma delicata de lavanda.
Pielea ramane fina in urma folosirii lui iar senzatia pe care o ai in momentul in care il folosesti este de "sapunire catifelata", am inventat un nou termen.
Mi-a placut  chiar daca aroma de lavanda nu este in topul preferintelor mele.

Sapunul Cinamon and Lemon este cel care incheie prima serie a review-urilor de astazi.

Compozitie: uleiuri saponificate:ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei esenţial de lamaie, scortisoara pentru culoare.
Eu l-as denumi Lemon and Cinamon deoarece aroma care pregneaza este cea de lamaie, lucru care imi place. Agreez aroma de scortisoara dar in doze mici, care sa-i ofere un miros suav, asa ca acest sapun raspunde cerintelor mele.
Datorita particulelor mici de scortisoara, pe langa hidratarea din timpul dusului avem parte si de o exfoliere usoara si un plus din partea mea. Prefer produsele care exfoliaza usor iar in momentul in care simt ca am nevoie de o exfoliere "sanatoasa" apelez la produse special destinate procedurilor de acest gen.
Mi-a placut, l-as clasa pe locul doi, la egalitate cu sapunul Dark Coffee.
In concluzie, aceste sapunuri m-au impresiat deosebit de placut si sper ca nici cele care urmeaza sa nu ma dezamageasca - sunt sigura ca n-o vor face!
Momentan mi-am gasit preferatul, acum sunt curioasa daca in a doua serie voi gasi ceva care sa-l egaleze.

Ati folosit aceste sapunuri?
Ce parere aveti despre produsele 100% naturale?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like