Vinerea imbulinata # 6

vineri, mai 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri...o imbulinam, nu-i asa?
    Cred ca stiti deja ca bilunar vinerea, alaturi de Alexia si Alexantza o imbulinam cat mai original posibil.
    De aceasta data, m-am gandit sa folosesc doar buline in manichiura mea si recunosc, de aceasta data sunt multumita de rezultat si sper sa fie si pe placul vostru.
    Nu mai pierd vremea cu detalii si va prezint cea mai imbulinata manichiura pe care am facut-o pana acum.




Produse folosite:



- Oja Moyra nr. 603;
- Oja Medusa Isabella - nr. 20;
-Oja  Flormar - nr. 424;
- Oja Gabrini Elegant - nr. M15;
- Oja Gabrini Elegant- nr. M06;
- Oja Oriflame Colour Breeze - Sumer Sun;
- Solutie pentru uscarea rapida a unghiilor Kallos.

Ce ziceti? Va place manichiura mea imbulinata?
Acum va invit si la "bubulinele" mele Alexia si Alexantza sa vedem ce au mesterit. :)

Kiss Kiss Dee

P.S.: aceasta este o postare programata dar abia astept sa va citesc comentariile. :)




You Might Also Like