Vinerea imbulinata #7

vineri, mai 17, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-mi vine sa cred ca am ajuns atat de repede la episodul cu numarul 7 al colaborarii noastre.
    Cred (sper) ca stiti deja ca bilunar, alaturi de Alexia si Alexantza postam cate o manichiura imbulinata.
    Pentru postarea de astazi doream sa fac ceva diferit, probabil veti vedea in interiorul bulinelor niste pete micute pe care va rog sa le considerati fie umbre, fie arta abstracta pentru ca deocamdata asta am obtinut.
    Am ales o manichiura varatica, vesela, care sper sa va placa macar putin acolo.






    Produse folosite:
- Oja Medusa Isabella - nr. 20;
- Oja Oriflame - Colour Breeze -  Skinny Dip;
- Pentru bulinele albe am folosit oja din penstick Sally Hansen.

Ce parere aveti despre manichiura mea?

Va las acum, fug repejor si la  Alexia si Alexantza  sa vad cum au imbulinat-o.  

Kiss Kiss Dee 

You Might Also Like