Colaborare 31 teme de manichiuri: 20. Glitter

sâmbătă, iunie 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va plac colaborarile noastre?
    Mie daaaa!
    Imi place sa particip la aceste colaborari, imi plac provocarile, imi place sa invat mereu lucruri noi.
    Provocarea de astazi are in prim plan glitterul. Cum sa refuz? Cred a toate il iubim si ne place sa il folosim. Cele care nu sunteti de acord cu mine, incercati o singura manichiura in care sa folositi cateva particule stralucitoare si sunt sigura ca va vezi schimba parerea.
    Va povestisem intr-o alta postare, ca am descoperit un glitter superb no name si va prezentasem o manichiura cu el aici (stiu ca v-a placut). Ei bine, astaziam decis sa il folosesc atat pe el, cat si pe fratiorul sau albastru iar rezultatul mi se pare foarte frumos. Am folosit ca si baza oja albastru deschis Gabrini peste care am aplicat un gradient cu glitter iar unghia inelarului a beneficiat de cateva straturi generoase de glitter.
    Sper sa va placa.








Ce parere aveti despre colaborarea noastra? Dar despre manichiura mea?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like