LOTN: A few drops of drama

vineri, iunie 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cum intra soarele in nori, cum ma indrept catre nuante inchise.... Nu ma pot abtine..
    Daca vremea nu se indreapta curand cred ca urmatorul machiaj va fi smokey cu negru, dramatic si rau!
    Sa revenim la postarea de astazi, in care am accentuat zona ochilor iar buzele au fost colorate intr-o nuanta naturala. Si pentru ca machiajul sa nu fie prea dramatic l-am asortat cu o camasuta fucsia si niste cercelusi roz. Deci, momentan avem doar un strop de drama sper sa nu ajung la un machiaj goth inca (nu-mi sta bine, altfel as fi incercat si ceva de acest gen).
    M-am jucat cu nuante de mov, rosu, bleumarin si taupe iar rezultatul mi s-a parut satisfacator. E un machiaj de seara, potrivit pentru orice eveniment si sper sa va placa.





Close-up:



Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer P2;

- Paleta GOSH - Plum;
- Fard quatro Ga-De nr. 22;
- Paleta Radiance;
- Creion Luxurious Color  Revlon - navy.
- Mascara Clump Defy Max Factor - black brown;
- Gene false Princess Eyelashes;
- Kit sprancene MUA. 


Machiaj ten:
- BB Cream Farmasi - All in one;
- Pudra compacta Deborah - LA CIPRIA;
- Blush MUA - shade 1.

Machiaj buze:
Gloss Maybelline XL Plumper Volume Seduction - Peachy Flush.

Ce parere aveti despre machiajul meu? Va place? L-ati purta?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like