OOTD: Badass

marți, iunie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Dupa denumirea outfitului cred ca v-ati dat seama deja ca va urma un outfit badass sau cel putin atitudinea mea incearca sa se adapteze noii jachete de la ROMWE pe care mi-am comandat-o cu putin timp in urma.
    Sambata am avut parte de o vreme relativ frumoasa asa ca m-am gandit ca ar fi cazul sa profit si sa o "scot in lume".
    Am ales o fusta maxi din garderoba, un tricou simplu alb si o esarfa care sa se asorteze cu nuantele machiajului.
    De aceasta locatia aleasa a fost centrul vechi al Sibiului iar la ora matinala la care am iesit la "promenada" am avut noroc de o audienta minima asa ca am putut sa ma desfasor in liniste.
    Sper sa va placa tinuta mea, din pacate jacheta nu mai este pe stoc, dar sunt sigura ca se vor aproviziona in cel mai scurt timp.








Ce parere aveti despre tinuta mea?
Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like