The Polishes Challenge: 3. Three Colors - My first watercolor manicure

miercuri, iunie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua zi de miercuri, o noua provocare .
    De aceasta data trebuie sa folosim intr-un mod cat mai inedit trei nuante.
   Dupa cateva rateuri datorate lipsei de inspiratie, mi-am amintit de tehnica WaterColor pe care mi-am dorit sa o incerc din momentul in care am vazut tutorialul Elisei. Tehnica este foarte usoara iar rezultatul spectaculos, mie cel putin mi-a placut la nebunie.
    Va las si pe voi sa vedeti ce am facut si sper sa fiti de acord cu mine.





Produse folosite:


- Oja NYX - Imagination;
- Oja NYX - Ilussions;
- Oja NYX - Dream Catcher.

Ce parere aveti despre manichiura mea. Mie imi place foarte mult si cu siguranta voi incerca sa noi combinatii cu mai multe culori.
Sa vedem ce au facut si partenerele mele:
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like