Bijuterii care ne fac sa zambim

marți, iulie 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cui nu-i plac bijuteriile? Poate ridica cineva manuta sus?
    Eu cu siguranta ma incadrez in categoria iubitoarelor de bijuterii.
   De-a lungul timpului am trecut prin diverse "faze" in care m-am axat pe lantisoare, margele, cercei iar acum bratarile sunt cele care imi atrag atentia de fiecare data cand intru intr-un magazin.
    Aceasta bratara m-a cucerit din momentul in care am zarit-o pe site datorita stelutei de mare care ma duce cu gandul la o vacanta exotica si de fiecare data cand o port ma imaginez pe malul marii cu briza care imi mangaie pielea.




Bratara este placata cu aur de 18K iar cristalul albastru care evidentiaza steluta mare este deosebit.
Poate fi achizitionata de aici la un pret de 13.17 $.

    Intotdeauna am fost o fana a cerceilor micuti, eleganti, atent lucrati.
    Desi auriul nu a fost niciodata preferatul meu (cu exceptia machiajului), acesti fluturasi mi-au atras atentia de la primul click. 
    Mi s-au parut extrem de simpatici si nu regret alegerea facuta. Pot completa orice fel de tinuta iar delicatetea lor nu va trece neobservata.




    Sunt confectionati dintr-un aliaj cu aur de 18K iar nuantele cristalelor sunt menite sa atraga privirea.
    Pot fi achizitionati de aici la un pret  de 13.33 $.


    Aceste bijuterii ma fac sa zambesc de fiecare data cand le port si daca si voua va plac la fel de mult va mai dau o veste buna: folosind codul summer2013 in aceasta luna puteti beneficia de un discount de 20% la achizitionarea lor de pe Bellast.

    Ce parere aveti despre noile mele bijuterii? 
    Care este preferata voastra?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like