Review & Swatch: NYX - Living in a dream

joi, iulie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca aceasta saptamana a fost dedicata in proportie de 90% manichiurilor, m-am gandit sa va prezint setul NYX - Living in a dream - COSME-DE care m-a ajutat sa creez o multe manichiuri deosebite.
    Nu ma credeti? Puteti sa va convingeti admirandu-le aiciaiciaici si aici (bineinteles vor urma si altele).
    Cand am primit acest set, chiar am simtit ca denumirea i se potriveste la fix... Contine 18 sticlute dragalase, colorate, mate, sidefate si doua glittere, a cate 4 ml fiecare.
    Nuantele sunt pe gustul meu si pot fi purtate la orice ocazie in diferite combinatii mai mult sau mai putin indraznete.



Daca pana acum nu v-am convins, sunt sigura ca urmatoarele swatch-uri va vor atrage atentia.
,
    Sunt foarte mltumita de calitatea lor, se aplica usor, nu lasa dare si rezista, rezista, rezista...
    Puteti sa il achizitionati de aici, pretul standard este de 31$ dar in aceasta perioada setul beneficiaza de o reducere de 23%. Produsele ajung la posta vamala, dupa aproximativ doua saptamani foarte atent ambalate. Pana acum nu am intampinat nicio problema cu produsele ajunse la posta vamala.

    In concluzie, acest set mi se pare achizitia perfecta pentru o persoana care nu este (inca) bolnava de ojoholita - marca inregistrata Deena. Sunt fana a esentelor tari pastrate in sticlute mici si apreciez diversitatea lor. 

    Voi ce nuante preferati? Va tenteaza acest set?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like