The Polishes Challenge: Oldest

miercuri, iulie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Astazi scoatem din cufarul cu antichitati cele mai vechi oje pe care le avem si nu au fost prezentate pe blog. Ca introducere la ultima manichiura prezentata pe blog va povesteam de pasiunea mea din trecut pentru manichiura french iar astazi va voi prezenta una dintre cele mai "batrane" oje care se afla in colectia mea.
    Este vorba de oja Rimmel - French Manichiure - Peach pe care am purtat-o atat in combinatia french cat si singura si pot spune ca si acum imi place la fel de mult. Este finuta si delicata iar consistenta sa nu s-a modificat deloc. Stiu ca de-a lungul timpului ambalajul i-a fost modificat dar nu stiu daca acum se mai gaseste prin magazine - nemaifiind pasionata de french, nu am mai cautat aceste seturi.
    Pe inelar si degetul mare am aplicat putin glitter Gabrini pentru a obtine un efect mai deosebit.
    Sper sa va placa manichiura mea.






Deci, ce parere aveti?
Nu-i asa ca se prezinta bine batranica mea?


Kiss Kiss Dee
 


You Might Also Like