Haul de weekend

sâmbătă, august 31, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu daca v-am spus pana acum dar imi plac reducerile, imi plac ofertele si sunt pasionata de cumparaturi "inteligente".
    Saptamana aceasta nu am putut sa rezist in fata promotiilor prezente la tot pasul si le-am atacat.
    Mi-am facut un plan, l-am pus la punct si am plecat in cautarea produselor de care aveam nevoie (pe cuvant ca aveam nevoie de ele).
    Captura de care sunt atat de mandra:


-  Prima oprire: chioscul de ziare. De la Maya am aflat ca revista Femeia are un cadou de nerefuzat: rimelul Yves Rocher Sexy Pulp care la pret standard ar fi fost 60 lei, iar impreuna cu revista a fost 10 lei.
- Revista Delicii la cuptor ne ofera un set de 6 forme din silicon pentru briose la pretul de 6 lei - am luat doua.
- Cu lista in mana si cu multa determinare am intrat in DM. Dupa ce am studiat online brosura am decis ca trebuie sa intru! Greu, greu si foarte greu. Gelurile de dus din editia de vara erau doar 3.99 lei, dar m-am indepartat rapid de ele pentru ca nu am voie asa ca primul produs catre care m-am indreptat a fost crema de maini Balea cu un de shea si ulei de argan - 300 ml, pret 5 lei. Am folosit-o aseara si nu pot sa afirm ca m-a impresionat. Este foarte lichida si se absoarbe destul de greu. De dimineata aveam mainile catifelate dar a trebuit sa muncesc putin pana am reusit sa o fac sa se absoarba. Daca ar fi sa merg acum DM as alege crema de maini Cosmetic Plant care este de asemenea la oferta cu aproximativ 7 lei.
- Crema de fata Bioliv - Cosmetic Plant la un pret de 14 lei s-a alaturat cremei de maini deoarece crema pe care o folosesc acum este aproape goala. Pretul sau promotional m-a convins.
- Am achizitionat si un sapun Balea Sensitive cu 2 lei, nu l-am testat inca;
- Bureteii Ebelin erau pe lista de mai mult timp deoarece doream sa ii compar cu acestia. Pret 3.99 lei;
- Apoi am fugit in Carrefour pentru cumparaturile saptamanale iar aici mi s-a lipit de mana Nivea Aqua Effect Cleansing Mousse deoarece review-ul Cristinei m-a convins. Pretul promotional de 14 lei (20 lei in DM) m-a facut sa il pun rapid in cos.
- In LIDL m-am indreptat catre deodorantul Cien fara sa stau pe ganduri. L-am mai folosit, la recomandarea unui ingeras si va spun ca pentru mine este perfect. Desi este foarte ieftin - 5 lei, este foarte eficient (fata de alte produse pentru care platesti marca si nu calitatea ).

    Acestea sunt produsele de care sunt foarte mandra si desi am colindat mai multe magazine in momentul in care am tras linie si am calculat m-am simtit foarte multumita.

    Voi cum procedati cand mergeti la cumparaturi? Va pregatiti intens sau mergeti pur si simplu la o sedinta de "shopping destrabalat"?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like