LOTD: Summer Power

luni, august 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, da stiu la ce va ganditi in acest moment. In sfarsit te-ai trezit si mai postezi si tu un machiaj....
    In ultima perioada am purtat doar nuante naturale, pasteleate si uneori doar un dermatograf aplicat pe pleoapa mi s-a parut suficient pentru o zi caniculara in care te gandesti cum sa ajungi cat mai repede din punctul A pana in B fara sa te topesti. Dar, in momentul in care am primit bunatatile de la Farmasi Romania m-am gandit ca v-ar placea sa le vedeti si in actiune asa ca m-am mobilizat iar astazi va prezint rezultatul.
    Sper sa va placa mica mea creatie si promit ca nu o sa mai las in "paragina" aceasta rubrica. Am zis si am promis!







Close-up:



Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Primer P2;
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - nr. 02;
- Creion Ada alb - baza;
- Fard de pleoape Farmasi Terracotta Harmony Mono - nr. 08
- Paleta MUA - Undressed (nuanta bej, sub arcada);
- Creion contur ochi Farmasi - nr. 104;
- Creion contur ochi Visions - Dynamic Duo Eyeliner - Tom&Jerry;
- Gene false ES - KKCenterHK;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
-  Fond de ten Cream Powder Farmasi - nr. 03;
-  Pudra Deborah -La Cipria, nr. 40;
-  Fard de pleoape Farmasi Terracotta Harmony Mono - nr. 08.

Machiaj buze:
- Ruj Power Shine - Oriflame - Pink Punch.

Deci, ce parere aveti? Este sau nu summer power?
Ati purta acest machiaj?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: Daca doriti sa aflati toate noutatile despre produsele Farmasi, nu uitati sa le dati un like aici. 

You Might Also Like