NOTD: Sunset

sâmbătă, august 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Incepem weekendul cu o postare destul de amuzanta (dupa parerea mea) cu unghiute. Mi-am dorit o manichiura sa reproduca  un apus frumos, pe un cer senin. Am aplicat baza Golden Rose - nr. 131, pe care am lasat-o sa se usuce dupa care luat cateva bucatele dintr-un buretel si am inceput operatiunea apusul. Nuantele aplicate in ordinea numerelor de pe tricouri: oja Colour Breeze - Summer Sun,  oja Gabrini Elegant - nr. 359, oja Gabrini Elegant - nr. 306 iar ca top coat am folosit oja NYX - Daydream.

     Rezultatul? Mi se pare ca seamana mai mult cu tricolorul nostru decat cu un apus. In fine, data viitoare voi incerca si alte combinatii pentru ca am descoperit o noua pasiune in a ma juca cu aceasta tehnica.







Voi ce parere aveti despre manichiura mea?
Este ceva ce ati purta sau doar arta abstracta? ;))

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like