OOTD: 3, 2, 1 Road trip!

joi, august 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca imi cunoasteti deja pasiunea pentru excursii, drumetii, plimbari, natura etc. etc. si as renunta la multe lucruri pentru a-mi satisface acest "moft". 
    Pentru postarea de astazi m-am gandit sa va prezint pe langa tinuta si cateva detalii ale unei zile dedicate acestei activitati deosebit de placute.
    Prefer excursiile de o zi, in special sambata deoarece duminica am timp sa imi refac fortele pentru noua saptamana iar din punct de vedere financiar este mult mai avantajos. Cu cateva zile inainte de plecare ne stabilim obiectivele, ne facem planul de atac si sambata, dis de dimineata plecam la drum. Uneori se mai intampla sa facem totul sub impulsul momentului, ne trezim si ne gandim ... oare ce facem azi? si sa ne decidem ce facem intr-o clipa.
    De fiecare data iau cu mine apa si ceva de rontait, iar intr-o gentuta micuta balsamul de buze, ochelarii de soare, telefonul, actele si cativa banuti.
   La capitolul machiaj, trebuie sa recunosc, lipseste cu desavarsire. Fie folosesc o crema cu un factor de protectie mare, fie folosesc BB Cream-ul Holika Holika cu FPS 30, balsamul de buze si am fugit. Nu consider necesar un machiaj in varf de munte, nici chiar in zone mai populate si avand in vedere faptul ca sunt dependenta de ochelari de soare nu imi fac probleme ca as putea traumatiza pe cineva cu aspectul meu de Casper. ;))
    Sa trecem si la capitolul vestimentatie: pentru mine comodiatea este cea mai importanta. Am nevoie de haine in care sa ma pot misca, uneori catara asa panatalonii de trening sau colantii imi sunt cei mai buni prieteni alaturi de un tricou si un hanorac. Adidasii in cazul excursiilor "offroad" si sandalele fara toc constituie aliatii in materie de incaltaminte.
    Acum, dupa ce v-am impartasit cateva mici "secrete", cred ca e timpul sa va prezint si tinuta despre care vorbeam la inceputul postarii. Intr-una dintre excursiile rapide ma intrebam in ce sa ma imbrac. Fuga, fuguta am luat pe mine colantii Chaplin castigati la un giveaway de pe blogul frumoasei Miuri un tricou lejer si sandalute comode, bratarile (da, la ele nu pot renunta) si am plecat. Scurt si la obiect, cam asa plecam noi in cazul in care ne decidem sa o "zbughim" pe un traseu stablit pe moment.
    Sper sa va placa tinuta de azi, eu m-am simtit foarte bine purtand-o.





Ce parere aveti despre postarea mea? Va plac postarile in  care va impartasesc cate ceva sau preferati postarile  "standard"?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like