OOTD: Fairytale

vineri, august 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va prezint o noua tinuta, mai exact o rochita care m-a cucerit de la prima vedere.
    De ce Fairytale?
    Datorita locatiei in care au fost facute pozele, care mi s-a parut desprinsa dintr-un basm. Nu m-am simtit chiar ca o zana, sau  ca o printesa neinfricata, dar un licurici tot am fost. :)
    Cred ca imi cunoasteti deja pasiunea fata de rochite iar aceasta mi s-a parut deosebita. Desi nu sunt o fana a paietelor (de obicei abordez tinute mai simple care nu ies in evidenta), de aceasta data am indraznit sa port un obiect vestimentar cu aplicatii in zona umerilor si pot sa spun ca ne-am inteles foarte bine. Imi place foarte mult atat nuanta sa cat si modelul si sper sa va placa si voua.






Rochie: ROMWE;
Accesorii si incaltaminte: magazin local din Italia.
Cercei: Bijuterii HandMade.

Ce parere aveti despre tinuta de azi?
Va place?
Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like