OOTD: It's black it's white (and turquoise)

miercuri, august 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Foarte inspirata alegerea titlului de azi, nu-i asa? 
    Am ramas in pana de idei in aceasta dimineata si m-am gandit ca un titlu care dezvaluie tot este perfect.
    Tinuta de azi mi se pare potrivita pentru aceasta perioada, cand diminetile sunt racoroase si ai nevoie de un jerseu iar dupa amiezile se prezinta incerte, asa ca  in cazul in care soarele isi face aparitia putem sa ramanem imbracate cu un tricou dragut.
    Am ales o combinatie mai serioasa, care imi place foarte mult si pe care o port adesea in timpul saptamanii.
    Sper sa va placa.









   
- Jerseu Bershka Jacqueline Turquoise - kurtmann;
- Top peplum ROMWE;
- Pantaloni Stadivarius - kurtmann;
- Sandale Miniprix;
- Accesorii random (inel Bijuterii HandMade).

Ce parere aveti despre outfitul de azi?
L-ati purta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like