Review: Nail Art Stamp Silicone Printing Template - Born Pretty Store

luni, august 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Dupa cum stiti, luna trecuta am primit un nou colet de pe Born Pretty Store.
    Am fost foarte incantata in momentul in care am vazut ca placutele pentru nail art au fost reinventate, iar  stampilele din silicon m-au convins ca trebuie incercate.





    Ideea acestor stampile mi s-a parut originala si econominca la capitolul timp. Cu ajutorul lor evitam actiunea aplica, razuieste, retuseaza, aplica stampila si stampileaza si doar aplicam oja (va recomand oja speciala pentru nail art), stergem excesul pe hartie si transferam modelul pe unghie.
     O sa va demonstrez ca nu e foarte complicat.




   Ideea in sine este foarte originala. Problema mea a fost dexteritatea. La inceput m-am chinuit cu eliminarea surplusului deoarece fie nu il indepartam corect si modelul se tranfera ilizibil, fie "bibileam" atat de mult stampila incat in momentul in care doream sa il transfer oja era deja uscata.
    Stiti vorba aceea, cu rabdarea treci marea? Este adevarata.
   M-am chinuit, am incercat de mai multe ori pana am reusit sa ma misc rapid si eficient si am obtinut rezultate multumitoare.
    Bineinteles, m-am hotarat sa ma chinui si sa folosesc oje normale deoarece, cele pe care le am destinate stampilutelor sunt alb, negru si verde si mi s-au parut cam plictisitoare. Ei bine, cu ojele normale nu m-am plictisit. Am aplicat si sters si reaplicat pana am fost cat de cat multumita.
    Astazi va voi prezenta doua modele obtinute cu ajutorul stampilutei mele, urmand ca zilele urmatoare sa continui si cu alte modele.
    Primul model a fost cel cu fundita, cel la care m-am chinuit cel mai mult pana am ajuns la rezultatul dorit.






La al doilea model am dorit sa combin doua nuante de verde si in proportie 80% am reusit.








    Inca nu indraznesc sa fac amestecuri turbate, dar lucrez la acest capitol si sper ca pana la urma sa reusesc sa concepmanichiuri cat mai originale.

    Stampiluta este destul de mare, contine sabloane pentru sase tipuri de modele de manichiuri.
    O puteti achizitiona de aici, la un pret promotional de 1.99 $ (produsele beneficiaza de transport gratuit indiferent de valoare si sunt livrate la posta vamala).

    In concluzie, sunt multumita de aceasta stampiluta, dupa cum va spuneam inca mai lucrez la tehnica dar sunt convinsa ca in viitoarul apropiat va voi prezenta si manichiuri mai deosebite decat clasicele combinatii pe care le-am obtinut pana acum.


    Ce parere aveti despre acest produs?

    Va tenteaza?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


P.S.: In cazul in care va tenteaza acest produs puteti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.


You Might Also Like