Ce produse am mai terminat ....

sâmbătă, septembrie 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem in program putine laude si cateva concluzii de final.
    Nu am fost deosebit de harnica in ultima perioada, poate si din cauza ca am mai multe produse in varianta XXL dar totusi, am reusit sa termin cateva asa ca astazi ambalajele sunt la putere.


- O sa incep cu primul ambalaj care iese in evidenta in poza de mai sus. Este vorba de Diffusil - Repelent. Sa va spun si de ce este prezent aici:  toata lumea care iese in natura are nevoie de asa ceva! Pe cuvant! Anii trecuti il evitam si nu il consideram necesar. M-am inselat. Dupa toate iesirile in aer liber (si nu au fost chiar putine) aceasta "potiune" ne-a aparat de toate zburatoarele care ne deranjau pana acum. L-am recumparat si va recomand si voua sa va achizitionati produse de acest gen in cazul in care iesiti la "verde";
- Gelurile de dus au fost folosite cu succes si in cantitati semi-industriale: gel de dus Yves Rocher  - cafea - nu mai are nevoie de laude, l-am recumparat si nu voi renunta la el decat in cazul in care se va scoate (bat in lemn). Gelul de dus Yves Rocher - floare de lotus este revigorant, proaspat. Mai am inca un exemplar din acest sortiment. Imi place. Gelul de dus Balea cu mango si vanilie a fost un vis frumos si aromat. Mi-a placut, nu am nimic de obiectat la adresa lui;
- Laptele demachiant Bioderma Sensibio mi-a placut, vi l-am prezentat aici si regret ca s-a terminat;
- Dizolvantul Cien fara acetona a fost foarte mult timp printre preferatele mele. Mi-a placut dar momentan am devenit fana Oversa si Oriflame. Dupa ce le termin mai discutam;
-  Batonul corector purificator Pure Nature Organic Tea Tree & Rosemary, imi place in continuare la fel de mult, l-am recumparat si il voi recumpara. Vi l-am prezentat aici;
- Crema pentru calcaie Feet up advanced este de foarte mult timp preferata mea. Am recumparat-o si ma gandesc ca urmatoarea pe lista sa fie Titania dar nu sunt foarte convinsa ca vreau sa testez si altceva. Ma mai gandesc ... Pe inculpata v-am prezentat-o aici;
- Apa de toaleta Pretty Swan mi s-a parut perfecta pentru zi. Mi-a placut aroma ei usoara dar s-a terminat ...
- Pudra L'oreal Accord Parfait era foarte veche si am decis ca e momentul sa ma despart de ea. Mi-a placut foarte mult dar din pacate nuanta sa imi permitea sa o port doar vara. 
- Am lasat la final deodorantul (tratament) VICHY protectie anti stress si bla, bla, bla. Chiar ma intrebam ce gaselnite de marketing ar putea sa mai apara in domeniu. Ei bine stress-ul bata-l vina a fost solutia. De la Nivea - cred ca ei au fost primii care au facut aceasta descoperire inovatoare pana la firmele mai mari s-a contatat ca stress-ul ne face sa transpiram mai mult. Soc si panica! Trebuie sa renuntam la stress sau sa gasim un deodorant special conceput pentru asa ceva! Urgent! De parca pana acum nu am fi fost stresati, de parca pana acum nu am fi transpirat ...  In fine ....
In concediu, discuam cu prietena mea despre Maxim. Ea a spus ca foloseste Vichy, eu am spus ca nu renunt la el si ca sa ma convinga, mi-a oferit un deodorant cadou. Eu am mai avut experiente neplacute cu Vichy ( un alt tratament impotriva transpiratiei - scump si foarte prost in cazul meu) dar m-am gandit sa mai fac o incercare. Ambalaj de proasta calitate, tub si bila care nu ofera posibilitatea unei dozari optime si uneori chiar lipsa acesteia iar efectele zero barat. L-am folosit, pentru ca mereu ma ambitionez dar concluzia de final este ca nu merita investitia. Nu, nu, categoric nu! Tin sa precizez ca este doar parerea mea, in solutionarea problemelor pe care le am doar Maxim a fost solutia si momentan nu mai sunt tentata de incercarea unor noi produse.

Iar am vorbit cam mult nu-i asa?
Acestea sunt produsele consumate in ultima perioada si sunt curioasa daca si voi ati fost harnice sau daca ati descoperit produse care sa merite investitia.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like