LOTD: Fall through my eyes

miercuri, septembrie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ma gandesc la toamna si nu-mi vine sa cred e aici. Imi place acest anotimp dar mi-as fi dorit ca temperaturile sa fie putin mai ridicate, sa nu renuntam  atat de repede la hainele usoare si subtirele si sa ne camuflam in spatele hainelor groase. Eu inca mai sper la zile insorite in care sa simt razele mangaindu-mi parul, rasfatandu-ma cu putina caldura.
    Cu aceasta idee in minte, am deschis paleta cu 88 de culori Coastal Scents, am ales o parte din pensulele Prima Donna si usor am inceput sa presar pe pleoape culori de toamna timpurie. Inca nu am ajuns la marouri si nuante aramii, toamna a  inceput inainte ca frunzele sa scuture si sa cada.
    Sper sa va placa interpretarea mea.






Close-up:



Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - nr. 02;
- Primer ELF - Sheer;
- Creion Ada alb - baza;

- Paleta Coastal Scents - Prism Palette 88;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Creion Revlon - Luxurious - Black - waterline;
- Mascara Sexy Pulp - Yves Rocher;
- Gene false  - ES - kkcenterhk.

Machiaj ten:
- BB Cream Holika Holika;
- Pudra translucida MUA;
- Pudra Deborah -La Cipria, nr. 40;
- Bronzer Ga-De - nr. 66.

Machiaj buze:
- Creion contur Revlon Colorstay;

- Ruj Oriflame - Colour Atraction - Urban Twilight.

    Ce parere aveti despre look-ul de astazi? Ati purta un machiaj de acest gen?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Astazi este ultima zi in care puteti sa va inscrieti la Super Autumn Giveaway. Daca nu v-ati inscris, click aici.

You Might Also Like