OOTD: Echooo

joi, septembrie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Chiar daca am sarit peste ziua de miercuri, asta nu inseamna ca am uitat de promisiunea pe care v-am facut-o: un outfit pe saptamana (incerc sa o respect pana cand vremea va tine cu mine).    
    Astazi va prezint o tinuta care sfideaza noul sezon care ne-a asaltat cu temperaturi scazute si vreme destul de mohorata. Am vazut cateva raze de soare si mi-am spus ca e momentul sa v-o prezint.
    Ideea denumirii sale mi-a venit in momentul in care am facut fotografia cu care incep aceasta postare. O tinuta lejera, comoda care poate fi purtata cu succes intr-o drumetie sau la o plimbare (in cazul in care temperaturile revin la normal).
    Sper sa va placa.



- Maieu Stradivarius - Kurtmann;
- Fusta - no name;
- Adidasi - Reebok;
- Accesorii - no name.

Ce parere aveti despre outfitul de azi?

Pozele au fost facute in perioada in care temperaturile erau puuutin mai generoase. Nu-mi vine sa cred ca in urma cu cateva zile plangeam din cauza caniculei iar acum dardai de frig ... Acum, tinuta mea ar mai avea nevoie de un hanorac (in cel mai fericit caz).

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la Super Autumn Giveaway. O puteti face aici.

You Might Also Like