OOTD: Let's have some fun

marți, septembrie 17, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Ce facem daca vremea de afara ne face sa ne zgribulim doar cand ne uitam pe fereastra? Norii grei nu mai doresc sa plece iar noi ne simtim triste, obosite, fara viata...
    Eu am gasit solutia! Apelez la o tinuta vesela, care sa sfideze vremea de afara si functioneaza. Daca in zilele saptamanii imi inveselesc tinuta cu nuante vesele (de aici si porecla de Jelibon) in weekend-uri ma gandesc la tinute comode cu iz copilaresc.
    Duminica, cautand soarele printre nori fara succes m-am gandit ca ar fi cazul sa scot in lume acest hanorac pe care l-am comandat in lunile toride de vara conform zicalei "Omul gospodar isi face vara sanie si iarna car". A fost dragoste la prima vedere (este cel mai frumos si mai comod hanorac din lume) si am asteptat cu nerabdare ziua potrivita in care il voi putea purta. L-am asortat cu o pereche de pantaloni scurti din garderoba, colanti putin mai grosi si preferatele momentului - cizmele gri din piele intoarsa.
    Are rost sa va spun ca imediat dupa finalizarea sedintei foto soarele si-a facut aparitia? L-am pacalit si de aceasta data (sau m-a pacalit el pe mine findca nu aveam ochelari de soare ..) !
    In fine, cred ca de aceasta data am intrat in prea mult in detalii, sper sa nu va deranjeze si sa va placa tinuta de azi.
   





    Ce parere aveti despre tinuta de azi?
    Va place? Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like