Ce ma binedispune intr-o zi de toamna?

joi, octombrie 31, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi, in ultima zi a lunii lui Brumarel eu si alte cateva colege din blogosfera dorim sa va aratam ce ne binedispune intr-o zi de toamna. Tema este permisiva iar noi, dorim sa va aratam lucrurile care ne fac sa zambim intr-o zi de toamna fie ea insorita, ploioasa cu temperaturi ridicate sau chiar cu cateva minusuri.
    Eu m-am tot gandit la modul in care as putea aborda aceasta tema iar solutia salvatoare a venit intr-o dimineata (v-am mai spus ca dimineata sunt bombardata de idei pe care trebuie sa le ordonez frumos si sa le astern repede pe hartie pentru a nu le pierde).
     De ce sa nu va povestesc cate ceva despre toate lucrurile care ma binedispun?
     Si asa incepe povestea mea...

   Primul lucru care ma binedispune la primele ore ale diminetii este sa privesc rasaritul soarelui. Culorile rosiatice ale cerului m-au fascinat mereu (da, sunt destul de matinala)si,  intre timp savurez o cafea aromata. Mie mi se pare modalitatea perfecta prin care poti sa imi incep ziua.
    Daca vremea  mohorata, o nuanta vesela pe unghiute ma face mereu sa zambesc. Cred ca ati incercat cel putin o data terapia culorilor si sper ca sunteti de acord cu mine.

    Oricat de imbufnata as fi, o plimbare printre frunze ruginii, rosiatice si galbene nu ar e cum sa nu ma binedispuna. Pentru mine, plimbarile sunt terapie pentru suflet si daca as putea, m-as plimba in fiecare zi dar ma rezum doar la weekend-uri si profit de fiecare clipa.

    Orice zi ploioasa aduce cu sine momente in care profit de cartile pe care le am (sau le-am imprumutat) si ma relaxez la Cabana Plapumioara, citind.

    Daca citesc, putina aromaterapie nu poate decat sa ma binedispuna si mai mult.

    Toamna aduce cu ea, arome placute de ceai pe care le  savurez de cate ori am ocazia. Adica foarte des. Momentan, preferatul meu este Ceaiul de la Fares cu aroma Hawaiana un deliciu.

    In sfarsit pot sa spun ca am intrat in randul lumii. Am pantaloni visnii si pe cuvant ca ma binedispun cand ii port.

    Daca intr-o zi va treziti mai posmorate, incercati terapia cu rosu ... ruj rosu. O sa vedeti ca totul se schimba, atentia este indreptata catre voi, care de altfel aratati altfel, radiati si aveti mai multa incredere in voi iar zambetele nu vor intarzia sa apara. Incercati si spuneti-mi daca am sau nu dreptate. La mine functioneaza intotdeauna.
    O melodie ma binedispune instantaneu. In drum spre job cant mereu (nu conteaza ca nu am voce si ii poluez auzul prietenului meu care uneori spune ca, cant ca si cum m-ar fi intepat o albina ... in limba :)) ) important e ca ma distrez, sunt binedispusa si rad, chiar si singura (sunt fan Radio 21).
    Sa nu uitam de papilele gustative, nu? Daca imi dai prajituri mi-ai inseninat si cea mai innegurata zi! 

Sursa
    In concluzie, incerc sa profit de fiecare zi si sa gasesc motive care sa ma binedispuna in fiecare lucru, oricat de marunt ar fi el. Sa nu credeti ca nu am si zile mai proaste, cu totii avem, important e sa stim cum sa depasim momentele critice, sa gasim in interiorul nostru puterea de a cauta lucrurile frumoase pentru ca acestea exista trebuie doar sa le remarcam! Unori si eu ma trezesc mai lenesa, unori si mie mi-ar placea sa stau mai mult in pat dar ... ma gandesc ca la iarna voi avea timp suficient pentru a hiberna asa ca incerc sa profit de fiecare raza de soare pe care mi-o ofera aceasta toamna care s-a dovedit chiar minunata in ultima perioada.
    Sunt de parere ca daca incep o zi binedispusa, cu siguranta o voi termina la fel.
    Pe voi, ce va binedispune?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like