Cu si despre lucruri frumoase

sâmbătă, octombrie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi o sa abrdez un subiect oarecum diferit, o sa va vorbesc despre o alta fata a frumusetii: lucrurile simple, gesturile frumoase.
    Totul a inceput intr-o zi ploioasa si friguroasa de noiembre. Stabilisem sa ne intalnim in fata unei cofetarii la o ora pe care nu mi-o mai amintesc exact. Mergeam agale printre stropii usori de ploaie fiind convinsa ca voi fi din nou prima si ca voi astepta...
    M-am inselat, ea era acolo. M-a intampinat zambind. M-am fastacit si eu putin dar am zambit, am salutat-o si m-am prezentat: Diana. Raspunsul ei: Diana. Am ras (cele doua Diane zambarete) si am intrat. In momentul in care am inceput sa povestim mi s-a parut ca ne cunoastem de-o viata, pasiuni (mici obsesii) asemnatoare sau chiar identice, fixuri si probleme (punctualitate, corectitudine, agitatie) identice.  Glumeam, radeam si timpul trecea atat de repede...
    Ne-am despartit cu promisiunea de a ne reintalni cat mai curand posibil. Si asa a fost! Ne-am intalnit, ne-am cunoscut din ce in ce mai bine, ne-am imprietenit.
    Desi, la inceput imi era teama ca nu voi fi persoana pe care se astepta sa o cunoasca mi-am dat seama ca nu sunt chiar atat de rea iar noi, am inceput sa ne intelegem din ce in ce mai bine  (prin a intelege ma refer exact la nevoile noastre, problemele cu care ne confruntam zi de zi si bineinteles lucrurile care ne fac sa zambim).
    Am descoperit un om frumos, puternic, harnic si bland si ma bucur ca ea a fost cea care a facut primul pas, ea a dorit sa ma cunoasca. Am invatat inca odata ca prieteniile sincere exista.
    Acest  om, mi-a facut o surpriza de proportii in aceasta saptamana. Ma ameninta de cateva saptamani cu un cadou de Craciun in avans,  care ma va da pe spate. Am incercat sa par indiferenta dar mintea mea  scapara de curiozitate.
    Joi , am stabilit o intalnire iar surpriza a fost dezvaluita. Chiar si acum, cand imi amintesc momentul mi se face "pielea gainii".
    Ea ma intreaba: Esti pregatita? Eu ii raspund: Daaaa.
   Imi intinde o carte, o privesc - Cecelia Ahern - O suta de nume (bucurie mare pe fundal...). 


    Ma indeama sa o rasfoiesc(ce-ar mai  putea urma?)...
    Pe prima pagina, vad ceva ciudat ... Cu ochii obositi dupa o zi de munca ma concentrez, focalizez si observ: un autograf! O dedicatie pentru mine!
    Mi-am inghitit cuvintele, mi-au dat lacrimile si tot ce am putut sa spun a fost un Multumesc din inima! (dedicatia cu numarul doi, de pe pagina cu numarul doi ii apartine dar o pastrez doar pentru mine, nu de alta dar cred ca v-as face si pe voi sa plangeti).



    In cazul in care nu stiati,  avem aceleasi preferinte si cand vine vorba de beletristica. Avem un mic club, citim, ne delectam si comentam iar Cecelia...Cecelia este pe podiumul preferatilor.
    Complicele vinovat de infaptuirea realizarea minunate surprize este mama Dianei (bibliotecar sef, dealer-ul nostru care are grija sa sporeasca aceasta dependenta pe care o dezvoltam in mod continuu). Va multumesc!
    Prin aceasta postare nu doream doar sa ma laud va impartasesc experienta mea, doaream sa va spun ca intr-adevar bucuria vine din lucrurile simple. O carte, o floare, o prajitura sunt lucruri care ne fac sa zambim, sa ne bucuram iar daca acestea vin din partea unor persoane dragi, sentimentul este amplificat (eu ma gandesc deja cu ce sa o surprind, trebuie sa gasesc ceva!).
    Seara, cand punem capul pe perna ar trebui sa ne gandim doar la lucrurile frumoase care ni s-au intamplat de-a lungul zilei nu la cele care ne-au intristat. O sa avem mereu parte atat de momente placute cat si de momente mai putin placute, e important sa vedem jumatatea plina a paharului. Depinde doar de noi!

Sursa

   Haideti sa incercam sa nu mai fim tristi, sau imbufnati din lucruri care nu sunt importante. Sa zambim, merita!
    

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like