DIY: Coronita de toamna

luni, octombrie 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Anul trecut va promiteam ca va voi prezenta cate o creatie personala in fiecare sezon dar tin pacate timpul nu mi-a permis sa imi respect promisiunea (in sezonul cald) dar, odata cu venirea toamnei am inceput sa ma gandesc cum as putea sa va surprind.
    Aici, aici si aici puteti sa vedeti si celelalte tutoriale pe care le-am pregatit pentru voi si am observat ca am folosit mai mult combinatii de alb, rosu asa ca de aceasta data am folosit nuante tomnatice.
    Cum mi-a venit ideea? Simplu. Plimbandu-ma prin parc am gasit niste frunze rosiatice superbe si pabum! m-a lovit inspiratia. Satin si frunze, oare ce-o iesi?


    Acum, ca nu m-am putut abtine si v-am aratat rezultatul final, sa va spun si cum l-am obtinut, nu?
    Ca orice blonda veritabila am decis sa ma apuc de aceasta coronita sambata seara. Am constatat ca nu am niciun umeras din sarma, niciun suport si mi-am spus "Nicio problema, improvizam...". Am luat o bucata de carton (va recomand sa folositi o bucata subtire pentru a scapa de chinurile prin care am trecut eu) si am inceput sa o decupez. Si-am luptat, si-am luptat si pana la urma am reusit. 



    Bunn, avem suportul ... Ce mai adaugam? O bluza pe care n-o mai purtam, logic. Am luat bluza, am infasurat-o si am fost gata. Pot sa incep procesul de creatie.


    Aveam o bluza din satin pe care n-am mai purtat-o, asa ca ea a fost vizata pentru acest proiect. 
    Am taiat fasii de aproximativ 5-7 cm grosime.


    Am insailat pe lungime fiecare bucata de material.


    Dupa ce am insailat am tras materialul de-a lungul firului de ata astfel incat sa obtin cute cat mai simetrice.



    Dupa ce am finalizat si aceasta etapa, am infasurat bucatile de material pe suport sub forma unei spirale (din cauza entuziasmului nu am mai fotografiat acest pas) fixandu-le cu ajutorul boldurilor.
    La sfarsit am adaugat si fixat buchetul de toamna cu frunze rosiatice si gata coronita noastra.






    Asta e tot! Cu rabdare si cu putina imaginatie puteti obtine o multime de rezultate extrem de dragute.
    Ce parere aveti despre propunerea mea? 
    Va plac coronitele? Va place sa adaugati cativa stropi din diverse anotimpuri in casele voastre?

Kiss Kisss si o saptamana ca-n filme!
 






You Might Also Like