OOTD: Playful

marți, octombrie 29, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Zilele trecute am dat navala in dulap, am ales o tinuta lejera mi-am incaltat tenisii de care m-am indragostit din prima clipa in care i-am vazut si dusa am fost!
    Am tras adanc aer in piept si am facut primul pas. Fosnetul frunzelor mi-a soptit sa inaintez si asa am facut. In curand am ajuns la un parau de munte iar susurul apei m-a facut sa imi amintesc de ce iubesc natura, de ce ma intorc mereu aici.
    Da, recunosc! Ador sa fac plimbari pe poteci ascunse, sa aud doar sunetele naturii si gandurile sa imi zboare libere fara sa fiu nevoita sa ma preocup decat de bataia vantului si de trecerea timpului (mi-e greu sa ma obisnuiesc cu noua ora, cu faptul ca noaptea ne asalteaza atat de devreme).
    Pentru astazi am pregatit o tinuta vesela, tinereasca, perefecta pentru aceste zilele minunate de toamna care ne rasfata in ultima perioada. 
    M-am simtit mai tanara, mai vioaie, mai jucausa purtand acest outfit (probabil si din cauza tenisilor pe care ii asociez mereu cu perioada in care jucam volei iar incaltamintea pe care o purtam era asemanatoare) si sper ca si voua sa va placa cel putin la fel de mult ca si mie.





Am purtat:
- Colanti Stradivarius - via: Kurtmann (din pacate produsul nu mai este pe stoc)
- Tenisi Tally Weijl Super Black - via: Kurtmann (din pacate produsul nu mai este pe stoc)
- Bluza - no name;
- Hanorac - via: TB Dress (din pacate produsul meu e cu 9 cm mai scurt decat lungimea din descrierea produsului).

Ce parere aveti despre tinuta de azi?

    Militez pentru iesiri in aer liber, plimbari si un strop relaxare! 
    Va propun sa profitam de fiecare clipa, vremea ne ajuta asa ca merita sa lasam grijile si treburile casnice de-o parte iar hibernarea ... o sa fie binevenita la iarna.
Ce ziceti? Iesim azi la o plimbare? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like