Review: Produse magiq.ro - un strop de magie in privirea mea

sâmbătă, octombrie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint doua produse care si-au facut timid aparitia in portfardul meu si au detronat  cateva produse pe care le foloseam pana acum.
    Primul produs este fardul mono MIYO OMG! nuanta Champagne.
   Mi-am indreptat atentia catre el pentru ca imi doream o nuanta perlata pe care sa o pot folosi atat singura pentru un machiaj de zi diafan cat si pentru iluminare. S-a dovedit ca am facut alegerea corecta, este exact ce mi-am dorit.





    De asemnea, descrierea de pe site m-a facut foarte curioasa ( Fardurile sunt puternic pigmentate, nu sunt prafoase si se aplica perfect pe pleoapa).

     Ei bine, pot sa va confirm acum in proportie de 100% ca afirmatiile de mai sus sunt adevarate.

     L-am pus la incercare, ca de obicei, fara primer. S-a comportat exemplar si a rezistat 10 ore pe pleoapele mele fara sa fie necesar vreun retus. De asemenea sunt usor de manevrat, l-am combinat cu alte nuante fara prea mult efort iar rezultatul a fost pe placul meu.

   Swatch:

    Ambalajul este confectionat din material plastic transparent care pare destul de rezistent. Nu l-am pus la incercare pana acum si sincera sa fiu, nici nu vreau sa imi asum vreun risc.
    Are o cantitate de 3 grame, o valabilitate de si poate fi achizitionat de aici la un pret de 12 lei.

    Al doilea produs supus testelor a fost tusul de ochi Perfect Liner Superstay.
    Am ales o nuanta de albastru inchis, perfecta pentru acest sezon si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa il pun la incercare.

    Aplicatorul sau, o pensula destul de rigida s-a dovedit greu de stapanit la prima incercare asa ca rezultatul a fost unul putin cam dezastruos (in apararea mea, doresc sa afirm ca in dimineata aceea ma grabeam si nu stiu ce a fost in capul meu sa ma joc de-a "pictorita"). A doua incercare  a inregistrat un succes rapid, deoarece toata rabdarea mea s-a indreptat catre obtinerea liniei perfecte. Si am obtinut-o. Trebuie doar rabdare si perseverenta!
   

    Nuanta sa a fost exact ce imi doream asa ca am iesit invingatoare pe usa. La intoarcere, dupa aproximativ 12 ore liniuta mea statea acolo nemiscata. Chiar daca am aplicat mai multe straturi la baza genelor acesta nu a crapat lucru care ma face sa ii adaug un alt punct in plus.


    Chiar daca rezista cu incapatanare pana in ultima clipa este foarte usor de indepartat. Eu folosesc un demachiant bifazic si nu am intampinat probleme.
    Ambalajul sau este confectionat din material plastic iar sistemul de inchidere este bine gandit,  astfel incat simti cand produsul este inchis si protejat.
    Are o cantitate de 5.5 ml, o valabilitate de si poate fi achizitionat de aici la un pret de 42 lei.

In concluzie, sunt foarte multumita si ma bucur ca am descoperit aceste produse. Calitatea lor m-a impresionat de la prima utilizare iar acum imi doresc si alte produse de pe site-ul magiq.ro.

Ce parere aveti despre vedetele de azi? Le-ati folosit?
Va tenteaza?

Kiss Kisssi un weekend de vis!

You Might Also Like