The Sunshine Award

miercuri, octombrie 23, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Am sustras fara mila acest premiu de la Gold and Silver Sparkles!
   Recunosc, in fata voastra, ca intrebarile mi s-au parut foarte simpatice asa ca l-am luat, am raspuns intrebarilor sale iar astazi vi-l prezint si voua.



Regulile sunt foarte simple:
Adaugă banner-ul premiului pe blogul tău;
Pune un link catre persoana care te-a nominalizat;
Raspunde celor 10 intrebari;
Nominalizează alti bloggeri.

Avand in vedere faptul ca primele doua puncte au fost rapid rezolvate sa trecem la treaba.

Care este anotimpul tau preferat?
Daca in urma cu doi ani va raspundeam fara sa stau pe ganduri ca anotimpul pe care il prefer este vara, acum lucrurile s-au schimbat. Iubesc toamna cu aromele sale fructate, cu frunzele sale frumos colorate, chiar si cu ploile sale interminabile (imi place sa aud ploaia pe fundal in timp ce savurez un ceai si citesc o carte).


Care este serialul preferat?
Ce intrebare grea ... Nu pot sa numesc doar unul fiindca pe cele trei le iubesc in egala masura: Grey's anatomy, Suits si The good wife.

Care este mancarea/desertul preferat?
Imi place mancarea buna. As putea sa spun ce nu-mi place. Daca doriti, voi reveni cu o scurta insiruire de sortimente. :)
In materie de dulciuri ... Orice. Mananc absolut orice e dulce. Sunt ca o termita!

Sursa

Folosind doar trei cuvinte, cum te-ai caracteriza?
Punctuala, perfectionista si agitata.

Care este culoarea ta preferata?
Nu am o culoare preferata. Imi plac toate.

Cat timp iti ia machiajul zilnic/rutina zilnica de ingrijire a tenului?
Machiajul zilnic? Hmmm, aproximativ 15 minute. Sunt rapida.
Rutina zilnica de ingrijire e putin mai complexa asa ca ii ofer 30 minute.

Cate oje ai in colectie?
O sa vi se para ciudat raspunsul meu dar ... refuz sa imi numar ojele. Daca le-as numara as sesiza ca sunt prea multe si as deveni mai cumpatata. Asa ca ... nu stiu.

Care este cel mai indragit produs de makeup/beauty, un produs care nu trebuie sa iti lipseasca niciodata?
Momentan iubesc din tot sufletul CC Cream-ul Elmiplant (review aici). Mi se pare cel mai bun produs pe care l-am folosit in ultimul timp si  nu vreau sa mai renunt la el. Probabil, peste doua luni, raspunsul meu va fi altul ...

Care este trendul tau preferat in materie de fashion toamna-iarna aceasta?
Imi plac toate trendurile acestui sezon dar oscilez intre tricotaje si piele. 

Care sunt accesoriile voastre preferate?
Pentru cine nu ma cunoaste voi striga tare, tare, tare - bratarileeeee! Le ador. Imi plac toate modelele, toate dimensiunile, toate culorile. 

Acestea fiind spuse, ofer premiul sustras intregului blogroll iar pe voi, cele care nu aveti blog, va astept la sectiunea de comentarii , ca de obicei.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like