LOTD: Fast and fabulous (Shadow Shields review)

luni, noiembrie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca toate visam la obtinerea unui machiaj rapid si fabulos si suntem mereu in cautarea retetei potrivite. Ei bine, eu cred ca am gasit-o. In urma cu cateva saptamani Andra, mi-a trimis pentru testare laudatele Shadow Shields.
    Imi doream foarte mult sa vad daca intr-adevar fac ceea ce promit sau daca trebuie sa ma straduiesc la fel de mult pentru obtinerea unui machiaj care sa ma multumeasca.
    Ei bine, trebuie sa recunosc,eficienta lor m-a impresionat.
    Rezultatul? Rapid si fabulos.

    Cum l-am obtinut?
    Foarte usor. Am aplicat benzile si am inceput sa ma joc. Totul a fost "floare la ureche" singurul aspect la care a trebuit sa fiu atenta fiind imbinarea cat mai placuta a culorilor.
    Nu a fost nevoie de retusuri dupa indepartare si curatenia la locul de munca a fost eliminata (surplusul a fost indepartat odata cu banda protectoare).


    M-am jucat cu auriu si mov si sunt  multumita de rezultat. Machiajul ochilor a durat foarte putin, am economisit timp si energie pentru ca de obicei sunt agitata si incerc sa obtin un rezultat final cat mai ... simetric.




















Produse folosite:
Machiaj ochi:
 - Corector Camouflage Liquid Farmasi - nr. 02;
 - Primer ELF - Sheer; 
 - Creion Karadium  - no. 3, 10, 7- waterline.
 - GOSH -Smokey Eyes Palette - Plum;
 - Fard Baeuties Factory - nr. 519;
 - Fard MIYO OMG! - Champagne;
 -  Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
 - Mascara Yves Rocher - Sexy Pulp;
 - Gene false ES - kkcenterhc;
 - Adeziv DUO - black; 
 - Kit sprancene MUA;
 - Shadow Shields.

Machiaj ten:
- CC Cream Elmiplant;
- Pudra translucida MUA;
- Pudra Deborah -La Cipria, nr. 40;

- Blush MUA - no. 06;
- Fard MIYO - Fard MIYO OMG! - Champagne.


Machiaj buze:
- Ruj MUA - no. 03.

    In concluzie, va spun sincer ca aceste benzi nu sunt gratuit laudate, fac ceea ce trebuie sa faca si sunt foarte multumita de ele. O cutie contine 30 de benzi (15 perechi) si poate fi achizitionata la un pret de 35 lei.

Ce parere aveti despre rezultatul pe care l-am obtinut cu ajutorul acestor benzi?


Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like