NOTD: Flower power

luni, noiembrie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Sunt o persoana tare ciudata ... In loc sa port pe unghiute fulgisori si frunzulite, eu port floricele si ma indrept adesea spre nuante calde, de vara. Manichiura de astazi face parte din aceasta categorie si, recunosc, am oftat cu tristete cand a trebuit sa ma despart de ea (curatenia "bat-o vina"!). O voi reface si cu alte combinatii de oje pentru ca mai nou water decals-urile sunt marea mea pasiune. Cu greu le-am dat o sansa, nici nu stiu din ce motiv am fost atat de sceptica in privinta lor dar acum, nu vreau sa ma mai despart de ele.
    Cred ca dupa ce veti vedea pozele veti fi de acord cu mine.





Produse folosite:


    Water decals-urile pot fi achizitionate de aici la un pret de 2.86 $.

Ce parere aveti despre manichiura mea? 
V-am convins, nu-i asa? 
Mie mi se pare ca arata foarte bine. 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
 

P.S.: In cazul in care va tenteaza acest produs, Born Pretty Store are shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.
complex-apicol 

You Might Also Like