1, 2, 3 Produse Golden Rose pentru machiajul tenului (review)!

vineri, ianuarie 17, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre cele trei produse Golden Rose destinate machiajului fetei pe care am avut ocazia sa le testez din noiembrie pana in prezent.

    Blush-ul  Silky Touch Blush on - este primul cu care am decis sa incep acest articol.
    Descrierea facuta de pe site "Confera tenului un aspect luminos si natural pe durata intregii zile, datorita texturii matasoase si delicate"  mi-a atras atentia de la primul click asa ca singura intrebare a fost Oare ce nuanta sa-mi aleg?
    Am cautat swatch-uri prin blogosfera si pana la urma am decis ca doresc o nuanta mai inchisa (potrivita acestui sezon), un roz-mov care sa nu fie foarte intens dar care sa fie vizibil...Cam multe pretentii nu-i asa? Si totusi...am ales nuanta cu numarul 204 si ma bucur nespus de mult.
    Nici nu ma asteptam sa o nimeresc atat de bine! Este exact culoarea pe care mi-o doream.
    Fardul de obraz este ambalat individual intr-o cutie aurie de carton (nu am mai fotografiat-o dar o puteti observa aici - postarea in care va prezentam toate produsele) care ii da o nota de eleganta.
    Ambalajul propriu-zis e confectionat dintr-un material plastic, care pare rezistent (nu i-am testat rezistenta).

    Acum sa trecem la continut....
    Dupa cum va spuneam blush-ul meu are o nuanta placuta, presarata cu cateva particule de sclipici fin, care la aplicare nu este observabil.
    Este doatat cu o pensula mica, fina pe care eu nu am folosit-o deoarece am pensulele mele, pe care le folosesc zilnic.
    Nu are miros, un plus din partea mea.
    Este usor de aplicat, nu este prafos si rezista foarte bine pe ten (in cazul meu rezista pe parcursul intregii zile cu mentiunea ca intensitatea sa se diminueaza odata cu trecerea orelor). Cand ajung acasa mai am "bujori in obrajori" asa ca pot sa ma declar multumita.
   L-am aplicat si in combinatie cu alte produse si va spun sincer ca nu este deloc egoist, se blend-uieste cu usurinta asa ca daca doriti sa va jucati si cu alte nuante, inculpatul nostru nu va va creea probleme.


Sawatch:


    Are o cantitate de 6 grame, expira la 24 luni de la deschidere, iar acum poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de12 lei.


    Pudra  Silky Touch Compact Powder a fost urmatoarea pe lista mea si va spun sincer ca-mi pare rau ca n-am ales o nuanta mai inchisa!
    Am oscilat intre nauntele 04 si 05 care se aflau la mijlocul clasificaii nuantelor si pana la urma am ales nuanta cu numarul 04 fiindca mi-era teama sa nu ma trezesc cu un produs foarte inchis la culoare. Ah ce rau imi pare!
    Pentru aceasta perioada este perfecta, dar la vara.... cand o sa am nevoie de o nuanta mai inchisa va trebui sa o abandonez si, bineinteles sa achizitionez nuanta cu numarul 05, poate chiar 06... Cred ca o sa merg la un stand Golden Rose si o sa le inspectez indeaproape.
    Aceeasi metoda de ambalare ca si blush-ul pe care vi l-am prezentat mai sus m-a intampinat si in cazul pudrei compacte si mi-a placut la fel de mult.



   
    Are o textura foarte fina si lasa tenul catiefelat. 
    Nu am simtit nicio aroma, lucru care m-a bucurat.
    Tenul meu, mixt nu este foarte pretentios in aceasta perioada si ne-am inteles perfect. Matifiaza si nu am nevoie de retusuri suplimentare pe parcursul zilei, zona T este imblanzita cu succes.
    Pe langa produs, pudra noastra este dotata si cu un buretel pe care nu l-am folosit deoarece eu folosesc pensula. Oricum, la nuanta pe care am ales-o, cred ca daca as fi aplicat-o cu buretelul asfi fost demna de Twilight.
   
Swatch:


    Matifiere si catifelare, asa as putea caracteriza aceasta pudra, sunt multumita de ea.
    Are o cantitate de 12 grame, expira la 24 de luni de la deschidere si poate fi achizitionata la un pret promotional de 12 lei de aici.


    Fondul de ten a ramas la sfarsit pentru ca el reprezinta cireasa de pe tort.
    Cand mi s-a propus si fondul de ten  Moisturizing Cream Foundation am strambat din nas, am fost putin sceptica si m-am tot gandit daca sa accept sau nu. Apoi, mi-am luat inima-n dinti si mi-am spus "Ce-o fi, o fi! Daca nu-mi place cum se comporta pe tenul meu nu-l mai folosesc si gata!" si l-am comandat.
    Fondul de ten din aceasta gama este descris cam asa: "Cu o textura usoara si delicata confera tenului o culoare naturala si un aspect matasos". Cum sa-i rezisti?
    Am ales nuanta cu numarul 04 si-am asteptat cu nerabdare coletul.
    Ambalajul auriu prezent si de aceasta data m-a atras si m-a facut sa il deteriorez de la prima vedere fiindca eram curioasa de ce se ascunde in cutiuta.
    Ei bine, in interiorul sau se afla un tub bej, simplu care ma atragea din ce in ce mai tare.
    Dupa ce am desurubat capacul, am aplicat o cantitate mica pe mana si consistenta sa mi-a placut apoi l-am mirosit si pot sa spun ca m-a cam dezamgit... Are o aroma artificiala, pe mine ma duce cu gandul la aracetul din copilarie dar nu ma luati in seama fiindca stiti ca-s pretentioasa la arome.


    Apoi, l-am aplicat curoajoasa. Chiar daca si in acest caz am ales o nuanta destul de deschisa am constatat ca aceasta se adapteaza nuantei tenului meu, lucru care m-a bucurat.
    Acoperirea sa este medie, iar rezistenta sa impresionanta. Nu dispare, este rezistent (a facut destul de bine fata si testului cu ecranul telefonului) iar dupa aplicare imi simt tenul catifelat si-mi place!

Ingrediente:


Swatch:


    Va spun sincer ca ma bucur ca am avut ocazia sa-l testez fiindca momentan este cel mai folosit fond de ten din portfard. O sa il folosesc cu drag, si spor pana la ultima picatura.
    Produsul are o cantitate de 35 ml, expira la 12 luni de la deschidere si poatefi achizitionat de aici la un pret promotional de doar 15 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am acceptat provocarea Cosmania si le-am dat o sansa. Daca ajungeti cumva in preajma unui stand Golden Rose sau pe site, va indemn cu drag si spre produsele destinate machiajului fetei. Eu, sunt foarte multumita de cele pe care vi le-am prezentat si ma gandesc deja la noi achizitii.
    Aici, le puteti observa si in actiune intr-un machiaj full face.

Voi ati folosit aceste produse? 
V-au placut?
Daca nu, care este cel care v-a atras atentia?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like