Ce produse am mai terminat ...

marți, ianuarie 14, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  Aceasta postare, asteapta sa fie publicata de prin...decembrie...Pozele erau pregatite, textul era inexistent.
    Nu stiu cum a trecut timpul, zau ca nu stiu, cert e ca zilele trecute ma uitam la gelurile de dus din baie care se apropie de obstescul sfarsit mustacind si gandindu-ma ca am "marfa noua" pentru urmatoarea postare. Si-atunci mi-am amintit! Uitasem sa ma laud... din decembrie!
   Inacceptabil! Si-asa m-am mobilizat, am incropit textul (pentru ca nu lasam doar poze, fara niciun continut ca nu-i frumos si n-are sens)  si astazi ma laud cu produsele pe care le-am terminat anul trecut.
   Sa incepem..
    Produsele pentru curatarea/ingrijirea tenului:


- Spuma pentru curatarea tenului sensibil Nivea -  a fost un produs simpatic, care mi-a placut. Nu la nebunie astfel incat sa-l recumpar dar si-a facut treaba, a curatat binisor, nu am avut senzatia aceea de piele stransa si uscata dar aroma sa a fost una destul de puternica (trebuie sa precizez ca e nu la fel de intensa ca a altor produse Nivea).
- Demachiantul bifazic Blanchette B - o minunatie! Eu il pun pe picior de egalitate cu cel Balea, pretul asemanator, cantitate mai mare. Nu mi-a creeat nicio senzatie de disconfort, a topit machiajul ochilor si m-a facut sa ma indragostesc iremediabil de el. Il voi recumpara, cu siguranta!
- Crema pentru conturul ochilor Bioliv - a fost o alta descoperire a anului 2013. Usoara, delicata, hidratanta. Mi-a placut, v-am prezentat-o aici.

Corp rasfatat, stoc epuizat al urmatoarelor produse:


- Gelul de dus Dove, cred ca nu mai are nevoie de prezentari suplimentare. Toate gelurile de dus Dove mi-au placut. Hidrateaza pielea, iti rasfata simturile, n-ai cum sa nu le iubesti.
- Gelul de dus Yves Rocher cu nuca de macadamia ... La ultima picatura va spun sincer ca am oftat din tot sufletul ....Este minunat, magic si de vis. Vi l-am prezentat aici si cu tot project pan-ul meu cu tot, o sa-l comand pentru ca mi-am dat seama ca viata mea are o aroma dulceaga de cand l-am cunoscut.
- Scrubul cu aroma de capsuni - Naturals mi-a fost un partener de nadejede. Exfoliaza satisfacator iar aroma sa te cucereaste de la prima aplicare. Momentan am varianta cu vanilie, pe care nu am inceput-o inca, dar daca-l mai prind in cataloage il recumpar, pe cuvant!
- Samponul pentru par gras Garnier Ultra Doux a fost folosit pana la ultimul strop deoarece la fiecare spalare speram sa-mi degreseze scalpul pretentios si de fiecare data imi spuneam "maine, ca postasul ". N-a fost sa fie, dupa aproximativ 24 ore parul meu arata imbacsit. Momentan m-am reintors la vechea mea solutie samponul Satinique - Amway pe care vi-l recomand doar daca aveti un par gras/foarte gras fiindca este foarte puternic si momentan este singurul care ma ajuta. Pentru varfuri folosesc o masca hidratanta si in acest mod am par frumos, sanatos si curat petru doua zile.
- Lotiunea de corp Vanilla Dee-Lite a fost folosita tot in mod economic dar s-a terminat ....Ce pacat ...V-am prezentat-o aici.
- Dizolvantul Oversa este preferatul meu! Este cel mai bun dizolvant cu care m-am intalnit pana acum si o sa-l recumpar! Am zis!

Unghiute si-o mascara:



- M-am mai aventurat putin si prin zona ojelor si m-am despartit de cateva care chiar ocupau locul de pomana. Intaritorul Killy's a fost folosit pe post de top coat si a inregistrat nenumarate succese.
- Mascara Clump Defy - Max Factor a fost un produs exceptional timp de doua saptamani apoi si-a schimbat consistenta si Adio. Nici nu stiu de ce l-am mai tinut in portfard fiindca nu l-am mai folosit...

    Acestea sunt ultimele produse de care m-am despartit in 2013. Dupa cum ati observat, dupa unele am oflat mai mult, dupa altele mai putin spre deloc dar am inceput un nou an in care mi-am propus sa fiu mai cumpatata si sa ma axez pe consum (ssssstiu ca am mai spus-o de nenumarate ori dar acum ma voi tine de cuvant!).

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like