NOTD: Lila in January?

joi, ianuarie 02, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Suntem in 2014! Sa zambim, sa ne bucuram de fiecare zi a acestui an si sa ne coloam unghiutele in nuante neobisnuite! Ce ziceti?
    Astazi doresc sa va prezint manichiura cu care am inceput anul. M-am tot gandit la nuanta pe care s-o folosesc ca baza si atunci m-a lovit inspiatia: Lila! In ianuarie? De ce nu! Si am aplicat-o. Mi-a placut dar era prea simpla asa ca, am complicat-o putin cu un gradient cu glitter argintiu iar cate doua degetele au beneficiat de tratament preferential: water decals.
    Inca imi admir manichiura. A iesit exact asa cum mi-am imaginat!












    Ce parere aveti? Nu-i asa ca arata deosebit?
    Voi ce purtati pe unghiute?

Kiss Kiss Dee
 
P.S.: In cazul in care va tenteaza produsele Born Pretty Store, doresc sa va anunt ca acestia au shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.

complex-apicol 

You Might Also Like