NOTD: Something blue

miercuri, ianuarie 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si stateam si ma uitam...la oje bineinteles...si ma intrebam...Cum sa le combin?
    Doream o manichiura care sa fie diferita, care sa atraga atentia in momentul in care gesticulez si atunci mi-a venit ideea salvatoare: oja texturata si pe doua unghiute oja alba cu un model ...incert (initial imi dorisem waterfall, incert a devenit pe parcurs).
    Pfuu! M-am scos! Am obtinut o manichiura care mi-a placut la nebunie, care ma facea sa zambesc de fiecare data cand o admiram (adica adesea).






Prim plan cu jucariile:
- Oja Golden Rose Holiday nr. 61;
- Oja Farmec nr.50;
- Oja nailart Golden Rose nr 110;
- Top coat Golden Rose - Gel Look.


Ce parere aveti despre manichiura mea?
Nu-i asa ca e simpatica?
Spuneti-mi ca ati purta-o si voi!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like