NOTD: Spring Power & Pro Plate Collection 09 - Review

luni, ianuarie 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Saptamana trecuta va prezentam cu surle si trambite paleta The Artist Plate (click aici) spunandu-va ca inca doua palete frumusele foc isi asteapta randul la parada de pe blog.
    Astazi, va prezint a doua placuta pe care am ales-o si anume  placuta cu numarul 9 din colectia Pro Plate Collection.
    Mi-am dorit sa o testez fiindca am observat ca are multe modele cu floricele (pe care le iubesc) 12 mai exact si cu asta cred ca am spus tot. Exita cineva care nu iubeste floricelele?
    Mi-a placut la fel de mult ca si precedenta, metoda de ambalare deosebita si originala nu are cum sa nu te cucereasca de la prima vedere iar modelele (de dimensiuni mai mici in acest caz) 1.2/1.5 cm perfect reliefate.



    Dupa cum puteti observa, fiecare model este deosebit si consider ca o paletuta de acest gen isi merita locul in trusa fiecareia dintre noi.
    Si in acest caz, nu am avut probleme cu transferul. am obtinut o manichiura cu iz primavaratec (demo mai jos) in doi timpi si trei miscari.




O mica demonstratie cu modelele in cauza asternute pe o coala de hartie:


Si, cred ca erati curioase si de o demontratie "pe viu". Iat-o!





    Concluzionez afirmand ca ma bucur ca am avut ocazia sa o testez, are o calitate exceptionala si de cand o am as purta doar floricele pe unghiute.
    Ce parere aveti? Va place manichiura de azi? Ati purta-o?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like