OOTD: As cold as ice

marți, ianuarie 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit iarna, ne-a surprins cu multa zapada lucru care pe mine nu ma prea bucura, sincera sa fiu.
    Stiu ca printre voi se afla multe fane ale stratului gros de omat dar pe mine, zapada ma face sa ma zgribulesc inainte de a scoate nasul afara. 
    Si totusi... nu pot sa neg faptul ca mi-e draga prima zapada (mai ales daca apare in weekend ...) si-mi place tare mult sa o surprind asa frumoasa si pufoasa. 
    Duminica, vazand atat de multa nea m-am si gandit la un outfit potrivit acestui decor.
    Stiti cum e sa ai un sifonier in care ai o gramada de hainute noi iar tu ... fiinta fidela...sa te introci mereu la cele care au valoare sentimentala...Asta am patit eu la tinuta pe care v-o prezint astazi (bine, nu chiar asa dar aproape  - dorisem sa port o fusta lunga gri pe care n-am mai gasit-o nicaieri asa cam-am intors la fusta mea mult iubita lunga, neagra si frumoasa).
    O tinuta serioasa cu iz de iarna fantomatica ....




    De mult timp imi doream o pufosenie, iar aceasta mi-a atras atentia din prima clipa. Mi se pare tare draguta, e pufoasa si mai lunga decat ma asteptam (un plus din partea mea).
    Fusta bifat, pufosenie bifat la care am mai adaugat si o pereche de bocanci si niste colanti sanatosi si am fost pregatita de sedinta foto.




    Accesoriile primite de la Bijuterii HandMade m-au insotit si de aceasta data asa ca eu ma declar multumita.


     Sper ca v-a placut tinuta de azi, sedinta foto a fost inedita dar cand am ajuns acasa eram ...As cold as ice ... Bine ca am sistem imunitar bun, restul nu mai conteaza.
    Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like