OOTD: Spring drops

joi, ianuarie 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Vine, vine primavara ... Se asterene-n toata tara... Pana si brandusele mele, plantate mai tarziu decat permite legea au inceput sa-si scoata nasucul de sub plapumioara ocrotitoare a pamantului din jardiniera si sa se bucure de vremea de afara.
    In acest weekend am fost rasfatati cu raze de soare si temperaturi neobisnuite care m-au facut sa zambesc chiar daca am avut parte si de evenimente si mai putin fericite (care nu merita sa fie mentionate).
    Cum sa nu te bucuri daca poti sa iesi in tinute de primavara fara sa te zgribulesti? Excelent! Daca ne-am mai bucura de un weekend cu temeperaturi asemanatoare pe cuvant ca nu mi-as mai dori nimic.
    Sa revenim la tinuta de azi. O buna prietena  imi spunea ca-mi sta bine in tinute sport, lejere ca si cea pe care v-am prezentat-o saptamana trecuta dar parca tot tinutele mai elegante, feminine, mai boeme ma reprezinta. Ok...Atunci sa purtam tinute feminine, zic!




    De cand am vazut aceasta fusta pe site mi-am spus ca trebuie sa fie a mea. In ultima perioada, contrar tendintelor, sunt din ce in ce mai atrasa de turcoaz si galben. Asa ca, fusta turcoaz, plisata cu floricele imprimate m-a atras in mrejele ei si nu m-a mai lasat pana nu am introdus-o in cos.
    Am fost foarte bucuroasa dupa ce a ajuns la mine, fiindca este mult mai frumoasa decat imi imaginasem iar materialul sau este fin, usor.  M-am tot gandit cum s-o port si cizmele gri, peste genunchi erau mereu primele in mintea mea. Am facut o proba in casa, am fost multumita de rezultat si mi-am scos tinua la test drive si sedinta foto pentru ca toata lumea sa o poata admira.


    Sacoul din denim alb face parte dintr-o veche poveste de dragoste. Mereu mi-au placut sacourile de acest gen si consider ca nu se vor demoda niciodata.



    Inelul s-a inteles atat e bine cu fusta pe care o port incat nu am putut sa-l las acasa. Multumesc Bijuterii HandMade!




    Iubesc aceasta primavara din miezul iernii si nu vreau sa mai plece!
    Ce parere aveti de tinuta de azi?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like