OOTD: A walk to remember ...

vineri, ianuarie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iarna asta cu iz de ghiocei imi place foarte mult! Nu imi mai amintesc sa ma fi plimbat vreodata imbracata atat de subtire iarna fara sa ma aleg cu vreo raceala sanatoasa. 
    M-as putea adapta fara nicio problema si fara niciun regret unor conditii climatice asemanatoare... 
    Indemnata de soarele stralucitor (si fara dinti de aceasta data) m-am echipat cu hainele mele preferate - tricotate (stiti voi de cine) si am iesit la o plimbare  dorind sa profit cat mai mult de mangaierea razelor binevoitoare. De neuitat!
    Sper sa mai reusesc sa repet experienta cat mai curand deoarece mi-e tare teama ca iarna pandeste la colt ocazia de a ne ataca cu cateva zapezi la fel de remarcabile ca si caldura din ultimele zile. Dar pana atunci, va invit si pe voi sa va luati "inima-n dinti", sa iesiti din casa si sa profitati de aceste zile minunate.
    


Am purtat:
 - Jerseu, fusta - Made with love by my mom;
 - Dres, helanca, esarfa - no name;
 - Curea - Meli Melo - old;
 - Cizme - Mei;
 - Cercei - Bijuterii HandMade;
 - Geanta - lovelyshoes.

    Sper ca v-a placut tinuta mea. Desi imi imaginam ca primul outfit din acest an va fi cu caciuli, paltonul cel mai gros din garderoba si bocanci ... ma bucur ca vremea m-a surprins in acest mod placut si mi-as dori ca iarna sa ne ocoleasca in acest an (speranta moare ultima!).

Kiss Kiss Dee

    

You Might Also Like