OOTD: Kisses from heaven

marți, februarie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-a placut atat de mult aceasta descriere a zapezii, a fulgilor de nea mai exact - kisses from heaven, incat a trebuit sa-mi denumesc si eu la fel acest outfit fotografiat intr-un cadru divin.
    V-am spus ca in weekend-uri imi place sa ma plimb iar zapada proaspata neinsotita de ger mi se pare perfecta si pentru cateva fotografii frumoase. Ne plimbam, surprindem cadre frumoase, admiram peisajul si ne bucuram defiecare clipa. Imi plac weekend-urile!
    De aceasta data am purtat o tinuta lejera care mi-a permis sa ma bucur de zapada pufoasa (mai putin botoseii - eu asa-i numesc - care au fost victime colaterale).


    Hanoracul, care acum beneficiaza si de o reducere de 50 % - click aici (transportul nu este gratuit); m-a protejat de frig si chiar daca nu este imblanit in totalitate are o captuseala calduroasa asa ca ma declar multumita de dansul. Culoarea a fost exact asa cum mi-o imaginasem (v-am spus ca-mi place galbenul) iar marimea sa unica mi se potriveste.



    Un accesoriu mai mic sau mai mare este intotdeauna bine venit asa ca inelul primit de la Bijuterii HandMade mi s-a parut alegerea potrivita.

    Am incercat sa fac si-un ingeras pe zapada dar din pacate am reusit sa ma ud destul de bine iar rezultatul a fost dezastros. Marius m-a certat spunand ca nu am de gand sa ma las pana nu racesc.. Data viitoare voi reusi (cu ingerasul, nu cu raceala)! Sunt ambitioasa!




Am purtat:
- hanorac - aici;
- colanti - New Yorker (old);
- botosei - no name;
- accesorii Bijuterii HandMade
     
    Ce parere aveti despre tinuta de azi? Sper sa va placa.
    Eu ma declar multumita de cadrele pe care ni le-a oferit aceasta iarna si visez deja la primavara. Sper sa vina cat mai repede.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like