Eleganta, inocenta, feminitate .... Exquisite Dantelle Collection

joi, aprilie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu la ce va ganditi voi in momentul in care vedeti dantela dar eu, ma gandesc feminitate. Dantela mi-a inspirat mereu ideea puritatii in cazul in care vorbim despre cea alba, de nuante pastelate, sau a elegantei in cazul in care ne gandim la nuante inchise si bineinteles la negru. 
    O gasiti adoptata in orice stil: romantinc, vintage, glam sau chiar si rock, isi face mereu simtita prezenta.
    Cand vine vorba de bijuterii ideile se acentueaza. O bijuterie finuta ofera clasa oricarei tinute.
    Colectia Exquisite Dantelle Collection te cucereste de la prima vedere. Bijuterii rafinate, pretioase si elegante te intampina de la primul click. Am impresia ca fiecare bijuterie are povestea ei, ma duce intr-o lume de basm din care nu mai vreau sa plec.
    Putem sa opteam pentru coliere fermecatoare, lucrate manual, care atrag privirea prin finetea lor ...

Dantelle Duchesse Pink

    Bratari supradimensionate impodobite cu diamante de zirconiu si cristale in nuante calde. Dupa parerea mea, o bijuterie de acest gen e accesoriul perfect intr-o tinuta in care nu dorim sa scoatem in evidenta partea superioara dar totusi, ii ofera acel ceva care sa o faca pretioasa.

Dantelle Broderie Papillon

    Seturi pretioase, demne de Oscar care ne fac sa stralucim, sa fim in centrul atentiei.

Dantelle Safir Oscar
    Sau seturi luxoase care ofera un aer "regal" oricarei tinute.

Dantelle Iris
    Acestea au fost alegerile mele din noua colectie Borealy. Voi ce poveste alegeti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like