NOTD: Vip Violet

sâmbătă, aprilie 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Mai tineti minte poezia Dimineata? Tare mult imi mai placea in coplilarie. Acum, dupa ce-am mai crescut (in latime si inaltime, mintea ... mai putin) am corelat versurile cu vremea care ne necajeste in ultima perioada. Asa ca, poezia mea suna in felul urmator: 
Si chiar daca ploaia 
Nu vrea ca sa plece?
Eu daca ma ojez ...
Sunt vioi cat zece.

   Buna, nu? Sper ca am reusit sa va fac sa zambiti si daca nu, sunt sigura ca de mustacit, ati mustacit.
   Cu motto-ul pus la punct, am luat-o pe frumoasa Vip Violet de la Astor si-am aplicat doua straturi generoase. 
    Unghiutele aratau bine, luciul frumos dar simteam ca ii lipseste ceva. M-am intors in coltisorul meu cu oje si am scanat zona. Oja de la CR - numarul 17 a fost cea care mi-a atras atentia si n-am lasat-o sa scape. Am aplicat inca un strat si-am zambit multumita. Imi placea!
     Voi ce parere aveti?







    Sper ca manichiura mea simpla sa fie si pe placul vostru pentru ca pe mine m-a cucerit!
    Voi cu ce nuante va mai colorati unghiutele?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like