OOTD: Finally! The railway!

marți, aprilie 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Nici nu va puteti imagina de cand visez la un outfit intr-o locatie ca cea de azi!
    De fiecare data cand mergem in excursii eu ma uit dupa poduri si cai ferate si visez la sedinte foto. Mereu am admirat tinutele care sunt fotografiate in cadre de acest gen si nu m-am lasat pana nu am avut si eu postarea mea. Adica cea de azi!
    Chiar daca am avut si public, de aceasta data am pozat fara sa-mi pese de nimic, reusind sa ignor remarci si priviri curioase. M-am bucurat de soare, de temperaturile placute si de locatie. 
    Sper ca si voua sa va placa.


   Pantaloni galbeni! Sa mai spun ceva? De fiecare data cand ii port, simt ca fortez soarele! Materialul din care sunt confectionati este moale, comod si cu tinuta. Imi plac deoarece chiar si dupa ora bune de stat pe scaun, nu formeaza acei genunchi inestetici si arata ca "scosi de la cutie".




    Uitandu-ma in sifonier am constatat ca nu am nicio vesta care sa poata fi purtata primavara in diverse combinatii. Problema sesizata, problema solutionata! Vesta Stradivarius Basic Dark Green a fost adaugata rapid in cos si astazi este printre vedetele tinutei mele. 
    Material usor, placut, ajustabila in talie datorita unui siret ascuns in partea interioara. In acest mod poate fi purtata atat larga pe modelul Hai sa mergem la pescuit! (Glumeam, evident. Ma refeream la o tinuta lejeracat si cambrata pe modelul Elegant dar diferit!.



   Stiu ca stiti ca visam la aceste minunatii! Toate au fost bune si frumoase pana in momentul in care am constatat ca ar fi trebuit sa aleg o marime mai mica. Si asa sunt purtabile dar ar fi fost perfecte daca as fi ales un numar mai mic. Sunt foarte usoare, modelul extrem de simpatic (animal print mania!) si sunt perfecte pentru vara chiar daca acopera destul de multa piele.


    Detaliile fac diferenta, nu-i asa?


Am purtat:
- Pantaloni Stradivarius Fahne Light Yellow - aici;
- Vesta Stradivarius Basic Dark Green - aici;
- Maieu Stradivarius - Kurtmann (din pacate nu mai este pe stoc) - un produs similar aici;
- Esarfa Pull & Bear - Kurtmann (din pacate nu mai este pe stoc);
- Sosete lycra 3/4 Fiore - aici
- Cardigan Zara (old);
- Wedge heel boots personalized fashion girls shoes - aici;
- Inel - gift from Alexantza.

    Ce parere aveti despre tinuta mea? Pentru mine, galbenul insenineaza chiar si cea mai mohoata zi.
    Pe voi ce culoare  va energizeaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like