OOTD: Spring breeze

marți, aprilie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Helo ladies,


    Astazi ploua dar sunt sigura ca sorele ne va rasfata cu-ale sale raze cat mai curand. Tanjesc dupa soare, iar tinuta de astazi s-ar asorta perfect cu o zi frumoasa de primavara. Nu ca zilele ploioase n-ar fi frumoase ... Daca ne imbracam corespunzator orice zi poate sa fie frumoasa chiar daca vremea nu este binevoitoare.
    Va era dor de o plimbare? Eu va invit sa ma insotiti!
    O plimbare ma linisteste, ma relaxeaza, ma ajuta sa imi incarc bateriile.
    Tot ce trebuie sa fac este sa ma echipez cu o tinuta lejera, sa imi colorez buzele intr-o nuanta intensa si totul devine mai usor.
    Doresc sa va prezint un outfit in care ma simt bine si cu care ma pot plimba ore-n sir.




    Mi-am dorit de mult niste pantaloni care sa fie usori, comozi si colorati. Va spun sincer ca i-am gasit. Desi vremea din ultima perioada nu a fost binevoitoare, eu m-am incapatanat si i-am purtat. Datorita faptului ca au un material foarte fin, nu m-au protejat impotriva vantului nemilos dar .. in sezonul estival vor fi "mana cereasca". Vara, vino si la noi pe strada! Imi plac si abia astept sa-i port si la temperaturi mai ridicate.






     Suprapunerile au fost mereu preferatele mele asa ca, pentru tinuta de azi am ales un maieu si o camasa usoara. Combinatia mi se pare reusita, si-o voi purta si in alte tinute.



     Balerinii animal print sunt o dragoste mai veche, de fapt cu ei m-au facut sa devin fana a acestui print. de la ei a inceput totul!



    Printre stropii hotarati pe care-i aud lovindu-se de pervaz, va trimit o adiere de primavara.



Am purtat:
Pantaloni Bershka Julls Red - aici;
Maieu Stradivarius - un produs similar aici;
Camasa - Tex (old);
Balerini - Poema (old);
Accesorii - gift fom Alexantza.

Ce parere aveti despre tinuta mea? Va e dor de o plimbare?

Kiss Kiss Dee

P.S. : Iepurasul vine cu oferte de la ROMWE.

    


Happy Easter day
http://www.romwe.com/ss--Happy-Easter-c-500.html
Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you!
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.
http://www.romwe.com/1rn--romwe-hollowout-lace-crochet-white-blouse-p-66056.html
Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available.

You Might Also Like