OOTD: The tiny lace dress

marți, aprilie 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Sper ca v-ati relaxat in aceste zile frumoase de care ne-am bucurat. Eu mi-am incarcat bateriile si sunt pregatita de ... alte zile libere (acusica vine o alta mini vacanta). Astazi, v-am pregatit o tinuta feminina, ca pentru o zi de sarbatoare. M-am uitat in sifonier si am ales o rochie cu insertii dantelate. Am accesorizat-o cu noul meu colier statement, un jerseu care sa se asorteze si am plecat.





    Rochia, care este personajul principal al acestei postari e frumoasa, finuta si eleganta. Mi-a placut din momentul in care am vazut-o si mi-am dorit ca zilele insorite sa se indeseasca pentru a o purta. Desi ma asteptam ca lungimea ei sa fie putin mai generoasa, materialul sau placut m-a facut sa trec peste acest  impediment asa ca dupa ce am zarit cateva raze de soare, am scos-o rapid la plimbare. Lungimea pe care o puteti observa in pozele de mai jos este putin fortata (dupa cateva miscari lungimea rochitei in cauza se diminueaza vizibil) asa ca am tot tras de ea pana in momentul in care am fost multumita. Nu am incercat sa o port fara dresuri, probabil aceasta ar fi solutia (nu ar mai aluneca atat de usor)....



     Colierul meu turcoaz a fost o surpriza deosebit  de placuta. L-am ales datorita jocului de nuante placute care pe langa eleganta, ma duce cu gandul la mare. Da, eu sunt indragostita mare si-ale sale culori speciale. Datorita faptului ca are o dimensiune care iese in evidenta, nu am mai simtit nevoia sa adaug si alte accesorii. Am purtat niste cercelusi nude care sa nu iasa in evidenta iar frumosul colier a innobilat tinuta.



    Pantofii au mai fost vedete aici, pe blog si i-am ales din nou pentru ca sunt printre preferatii mei.



  
Am purtat;
Rochie - aici;
Ochelari de soare - aici;
Jerseu Bershka Jacqueline Turquoise (old) - Kurtmann;
Dresuri - aici;
Colier - aici;
Pantofi - aici.

Ce parere aveti despre tinuta mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like