Review & swatch: Sleek Sunset Eyeshadow Palette

joi, aprilie 17, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cand am decis sa incep blogger-eala mi-am spus: 
- Nu ai nevoie de o caruta de produse cosmetice!
- Ai cateva palete, blush-uri si jucariile adiacente, nu mai ai nevoie de nimic in plus!
- Nu o sa cazi in mrejele tentatiilor!
    Ati mai auzit aceste promisiuni? Sunt convinsa ca nu ... (zambete pe fundal).
    Si tot de cand am intrat in aceasta lume, am vazut ca toata lumea are cate ceva de la Sleek. De fiecare data cand vedeam cate un articol il devoram si totusi ma opream, analizam: Ai nevoie de el? Esti sigura ca ai nevoie de el? concluzionam cu un Nu semi-hotarat, ofertele treceau pe langa mine si-apoi incepeam sa oftez si sa mormai Offff...Ce ieftin era! De ce nu l-am luat?
      Un amalgam de sentimente, de trairi. E complicat sa fii femeie!
    In urma cu vreo trei saptamani cei de la Makeup Shop anuntau cu surle si trambite reduceri masive. Pff! Iar incepem ... Si-am inceput ... Un click a fost suficient. Am intrat pe site, am avut cateva palpitatii cand am vazut ca preturile sunt mai mici decat m-as fi asteptat si-am tot click-ait si-am tot ezitat si-apoi am iesit. Era joi, vineri am facut acelasi lucru iar sambata m-am trezit, mi-am facut o cafea, un cont si-am plasat comanda spunandu-mi ca merit si eu o trusa de 35 lei. Adica totusi ...35 lei (stiu, nu aveam nevoie dar n-am mai putut...).
    Sunset a fost paleta adjudecata in urma mai multor discutii avute cu Deena (iti multumesc pentru ca ai rezistat!) si datorita articolului pe care l-am citit pe blogul Anei pe care il stiam pe de rost la un moment dat. 
     Dupa cateva zile, curierul imi livra pretiosul pachet. Produsul atent ambalat, a ajuns intact.


    Cu teama, am ridicat capacul si-am zarit minunatia. 



     Cred ca stitit de ce am ales Sunset. Cum, nu stiti? Eu Diana, fiinta care cauta fardul visniu perfect si nu-l gaseste...Va amintiti acum? Ei bine, nuantele rosiatice pe care le doream se regaseau in minunata Sunset. Singura nuanta care nu m-a dat pe spate este acel albastru. Eu nu ma inteleg prea bine cu nuantele albastrele dar sunt sigura ca voi gasi o combinatie satisfacatoare.


    A fost dragoste la prima vedere, la prima atingere. Nuantele sunt pigmentate, se imbina foarte usor si datorita lor machiajul devine o joaca. De cand o am, o folosesc doar pe ea. Combinatii cu auriu, aramiu, visiniu, roz... un vis! Chiar daca dimineata mai scormonesc prin portfard in cautarea altor nuante, tot la ea ma intorc. Are tot ce mi-am dorit. Pe cuvant de .. blogger ce sunt!




    Sunt primele farduri care nu au "cazut" deloc (ma refer la surplusul care cade in momentul aplicarii).
    Sunt rezistente chiar si fara primer, intensitatea nuantelor (toate sunt sidefate cu exceptia fardului negru) nu se diminueaza pe parcursul orelor de purtare si nu se aduna in pliu. 



    Are o cantitate de 13.2 grame, o valabilitate de 12 luni de la deschidere si acum poate fi achizitionata la un pret de 46 lei (la care se mai adauga si costul transportului 10 lei in cazul in care comandati prduse sub pragul de 150 lei).

    In concluzie, este o paleta care isi merita locul in portfardul fiecareia dintre noi (mai ales al doamnelor/domnisoarelor cu ochi albastri). Nu am nimic de reprosat la adresa sa si ma bucur ca am achizitionat-o. Ma declar cel mai proaspat fan Sleek!

 In curand va voi face si cateva demonstratii in care  sa observati "pe viu" inculpata.
Voi ce parere aveti despre produsele Sleek. Imi impartasiti entuziasmul?


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like