Vinerea imbulinata #30

vineri, aprilie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pot sa incep postarea de azi cu un WOW? Pot? Pot?
    Am ajuns la episodul cu numarul 30 al imbulinarii noastre si sunt foarte fericita! Ma bucur ca am alaturi de mine doua bubuline mereu pline de idei originale si alaturi de ele, aducem zambete si bulinute in blogosfera. La cate mai multe imbulinari frumoase!
   Pentru postarea de astazi am ales sa ma joc cu nuantele de baza, iar bulinele albe de dimensiuni mai mari, au fost frumos aliniate.
    Rezultatul, un retro-pastel, imi place foarte mult. Am purtat o manichiura vesala care ma facea sa zambesc de fiecare data cand o priveam.







    Ce parere aveti despre imbulinarea de azi? V-am tentat? Incercati si voi? 

    Va inivit sa le vizitati si pe cele doua bubuline - partenere Alexia si Alexantza, pentru ca sunt foarte curioasa de modelele cu care ne vor surprinde. 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like