O noua descoperire: Accesoriile Mischa

miercuri, mai 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Ce faci atunci cand nu ai timp sa umbli prin magazine si/sau te temi sa plasezi o comanda pe ebay dar totusi doresti sa iti oferi un cadou?
    Te orientezi catre magazine online mioritice. Eu, cel putin, asa procedez. Un click este suficient pentru a ajunge oriunde iti doresti.
     In acest mod am descoperit si site-ul Mischa iar sloganul Love more, wear mischa! mi s-a parut extrem de simpatic. Am inceput sa "explorez teritoriul" si am fost foarte incantata de noile descoperiri.
    Pe langa genti, esarfe, bratari (pasiunea sezonului trecut) am descoperit si coliere frumoase care  iti atrag atentia de la prima vedere iar eu, am cazut in plasa lor. Stiti ca ultimea mea pasiune sunt colierele statement asa ca modelele deosebite si diversitatea m-au facut sa hoinaresc destul de mult timp prin zona.
    Imi doream ceva finut dar care sa atraga atentia, un accesoriu care sa poata fi purtat atat intr-o tinuta de zi simpla fara sa para impopotonata ci sa-i ofere acel ceva care sa o scoata in evidenta, cat si intr-o tinuta de seara pentru un aer elegant. 
    Filigran, negru, presarat cu cateva mici pietricele delicate? Bingo! Inculpatul a ajuns la mine in mai putin de 24 de ore prin curierat aruncandu-mi priviri provocatoare (sa ne intelegem - nu curierul, colierul).
    Priviti-l si voi, nu-i asa ca arata excelent?



    Desi este destul de greu (nu e de mirare avand in vedere faptul ca  e confectionat dintr-un material metalic destul de rigid) nu arata badaran, pietricele sunt bine lipite (le-am testat inainte de a-l lua la promenada) iar pe verso, desi imbinarile sunt destul de proeminente, nu deranjeaza.


    Interesant, nu-i asa?
    Acum, cu pofta satisfacuta ma uit cu lacomie spre colierele impletite care arata extrem de apetisant.

Sursa

Sursa
    Am ales doar doua modele dar daca doriti sa va pierdeti printre tentatii va invit sa le faceti o vizita celor de la Mischa.
    Ce parere aveti despre colierele statement? Va plac sau preferati accesorii mai simple?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like