Preferatele lunii aprilie

vineri, mai 09, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Oups! Am intarziat din nou! Ce sa mai spun ca era sa uit de preferate ... Mini vacantele din ultima perioada m-au dat peste cap dar imi revin eu. Incetisor, incetisor ca un melcusor ...
    Va mituiesc, incerc sa va fac sa zambiti pentru a nu ma certa prea tare pentru mica intarziere.
    Sper ca am reusit, nu mai trag de timp si va prezint repejor descoperirile si preferatele lunii aprilie.



    Nu puteam incepe decat cu .... Sleek - i-divine Sleek - i-divine Sleek Sunset - paleta de care m-am indragostit de la prima vedere. V-am prezentat-o aici si de atunci, relatia noastra a devenit din ce in ce mai puternica.
    Bujori in obrajori am obtinut cu ajutorul blush-ului Golden Rose Terracotta Stardust pe care il folosesc din ce in ce mai des. Vi l-am prezentat aici.
    Un nou produs multifunctional? Desigur! Pudra Golden Rose Teracotta a fost vedeta acestei postari. Imi place si ne intelegem foarte bine. Iluminatorul este perfect pentru pometii mei!
   De cand il am, mi-a devenit cel mai bun prieten. Desi spuneam ca nu mai am nevoie de rujuri curiozitatea  si pretul (10.5 lei in Auchan) m-au invins/convis sa il iau. Lip butter-ul Astor este minunat. Hidratare, o usoara colorare si un mare plus.. e retractabil. Nu am nimic de obiectat la adresa sa. Review in curand (sper).
    Despre cutiuta magica de la Oriflame ce sa va mai povestesc. O am din tinerete, am incercat diverse sortimente si inca imi place. Chiar daca mi se pare ca nu mai e la fel de consistenta ca la inceput este eficienta si o port cu mine mereu.


    Gel de dus Dove nutrium moisture. Sa mai spun ceva? Toata lumea il iubeste, toata lumea este rasfatata in momenul in care il foloseste. Dupa cum puteti observa, lucrez intens la diminuarea stocurilor iar inculpatul isi astepta randul inca din perioada in care am fost in concediu in Italia....Diana, Diana, om hapsan ... Dar ma tratez! Ieri, in Auchan am descoperit geluri de dus Adidas - 400 ml - 10 lei! Adica.... wow! N-am luat decat la adulmecat dar ma gandeam ca poate v-ar interesa....
    Cu samponul uscat HairX - Pure Balance m-am inteles bine "din prima". Imi place iar acum pregatesc un review in care il voi compara cu varianta veche. Stati pe-aproape!
    Crema pentru zona ochilor Royal Velvet face parte din "sustragerile lunii". Am ajuns acasa, am realizat ca nu am toate produsele la mine si am atacat zona de rasfat a mamicii. M-am uitat la aceasta crema si mi-am zis: Ei, haide sa te-ncerc si pe tine! Consistenta, se absoarbe rapid, excelenta baza pentru machiaj si hidratanta. Nu am putut sa-i reprosez nimic. Am sustras-o, am zambit si-am multumit.


    Sa trecem la carti!
    Divergent a stat in calea Clubului iubitoarelor de ciocolata si Dietei iubitoaelor de ciocolata. Aveam nevoie de putina atiune printre atatea dulciuri....Si-am avut parte de multa actiune. Daca ati citit Jocurile foamei sa stiti ca eu incadrez Divergentul in aceeasi categorie. Actiune, un strop de dragoste, un strop de  violenta. Mie mi-a placut foarte mult. Am citit-o pe "nerasuflate" in 2 zile.
    Apoi m-am intors la Dieta iubitoarelor de ciocolata. Mi s-a parut mai simpatica decat prima parte. Am reusit sa empatizez cu personajele principale. Este un chick lit usor, amuzant si plin de peripetii. Daca mergeti intr-o vacanta, la relaxare, v-o recomand! Era sa uit. Si in aceasta carte majoritatea problemelor sunt solutionate cu doze mari de ciocolata si va spun sincer ca eu m-am ingrasat putin in perioada in care am parcurs-o.
    Trioligia scrisa de Federica Bosco ... Sicera sa fiu, ma asteptam la mai mult! Dupa ce citisem Indragostita de un inger ma pregateam sufleteste pentru aceste carti. Prima, Imi placi la nebunie usurica, subtirica m-a cam dezamagit. Adica ma asteptam la drame, trairi, sentimente dar ... chick lit light. Bun ... am ajuns si la partea a doua Dragostea nu-i de mine in care personajul principal se muta in Scotia urmandu-si marea iubire.... Hai ca asta a fost mai amuzanta! Mi s-a parut putin mai antrenanta, mai captivanta decat prima. Am parcurs-o rapid in mini vacanta.
   Si am ajuns Dragostea nu-mi da pace. Sa stiti ca aceasta mi-a placut cel mai mult! Cunsteam deja personajul principal, cunosteam actiunea si... pentru o persoana care a urmarit destul de multe comedii romantice... mi-am dat seama destul de devreme care va fi finalul. Oricum e o carte simpatica si ma bucur ca am citit-o dupa "ciocolata" fiindca la final (aici voi dezvalui puuutin) Monica noastra devine adepta mancarii sanatoase. Nu va spun ca am inceput o mini-detoxifiere si mananc diferite combinatii de legume. E genul acela de carte care te face sa te gandesti ca de-acum inainte o sa mananci doar susan si rosii (astea mi-au venit in minte acum ...).
    Cam atat! Iar am vorbit mult.... sper ca nu v-am plictist prea tare....
    Voi ce-ati mai descoperit in aprilie?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like