NOTD: Trind it!

miercuri, iunie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Miez de saptamana ... vreme mohorata ... cu ce sa ma inveselesc?
    Cu o manichiura frumoasa, evident!
    De fapt, sincera sa fiu manichiura pe care v-o prezint astazi imi inveseleste zilele mohorate inca de duminica si rezista cu brio. 
    De asta-mi plac ojele Trind, pentru ca sunt enervant de rezistente,  acopera in doi timpi si trei miscari si nu necesita straturi suplimentare pentru a obtine nuante intense. Sticlutele au un design deosebit iar pensula special conceputa pentru o aplicare precisa.
    Pentru aceasta demonstratie am aplicat ca si baza intaritorul Trind si doua straturi din oja cu numarul CC203. Nu am aplicat top coat deoarece luciul mi s-a parut suficient de intens.









    Dupa cum puteti observa, nuanta pe care o port s-a lasat foarte greu surprinsa dar in prima poza am reusit.
    Atat pentru ziua de azi. Daca va tenteaza frumoasa mea oja, o puteti gasi pe rouge-boutique.ro alaturi de multe alte nuante atractive.
    Voi ce purtati acum pe unghiute?

Kiss Kiss Dee

L.E.: Astazi, un voucher de 50 lei o va face sa zambeasca pe .... 

Nr.   Nume
1   Georgia Boanoro  
2   Ruxandra 
3   Macy 
4   diana_otoiu 
5   Mere Verzi 
6   Mihaela Bolea
7   Alinaluibrumarel 
8   Aqua_shell 
9   Miha Ella 
10   SpecialKoko 
11   mihaela pojogu 
12   Manases Andrea 
13   Ana ♥
14   Mademoiselle Lorraine 
15   Alice wonders 
16   CuLore 
17   fashion doctor 
18   Gabriela Popescu 

Random a ales ...

    Macy! Astept cat mai repede un mail pe adresa: bydee.blog@gmail.com pentru a-ti transmite codul voucherului.

Si daca am inceput cu sfarsitul, sa revin si cu explicatiile.

Am vazut ca produsele Trind v-au atras atentia asa ca m-am gandit ca una dintre persoanele care a comentat la aceasta postare sa testeze alaturi de mine cate ceva. In tabelul de mai sus am trecut toate romancutele care au comentat si l-am lasat pe random sa-si faca de cap.
 
Aceasta e prima mea surpriza de acest gen dar ideea imi place, asa ca sunt sigura ca nu va fi ultima. :)    
Kiss Kiss din nou!

You Might Also Like