OOTD: Print mania

luni, iunie 16, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca acum doi ani indraznea cineva sa-mi spuna ca voi deveni o fana infocata a imprimeurilor radeam ... Anul trecut am inceput sa accept imprimeuri geometrice, tribale dar la animal prin strambam din nas. Anul acesta tanjesc dupa orice articol vestimentar, cu orice fel de imprimeu. Imi plac la nebunie! Nu stiu ce a determinat aceasta schimbare de atitudine vis-a-vis de imprimeuri dar ... sunt mai mult decat bucuroasa ca le-am oferit o sansa, acum suntem de nedespartit!
    In acest mod ajungem la subiectul de astazi... Cum ar arata o rochie care sa contina mai multe modele? Ar fi o nebunie, stiu... Dar ar arata bine sau ar avea prea multe detalii? Eu am zarit-o, am luat-o si mi-a placut la nebunie. Stati sa v-o arat! Sper sa va conving.



    Lungimea este fix pe placul meu, materialul placut si comod iar imprimeul ... perfect! Nu mi se pare "incarcata" si consider ca poate fi purtata intr-o sumedenie de combinatii.

  

    Eu am optat pentru incaltaminte fara toc si eterna mea geaca de blugi. Mi se pare potrivita pentru o iesire in oras intr-o tinuta lejera.


    Daca tot am ajuns la capitolul incaltaminte, cred ca ar trebui sa vi-i prezint si pe preferatii mei din ultima perioada. I-am vazut aici si m-au cucerit. I-am asteptat cu nerabdare timp de trei saptamani si i-am intampinat cu aplauze si urale. Mi-a fost teama de materialul lor lucios dar in clipa in care i-am zarit m-am felicitat pentru alegerea facuta. Mi se potrivesc si-mi vine sa-i port doar pe ei.


    Rochii, pantaloni scurti sau lungi, combinatii mai mult sau mai putin elegante? Cu ei le pot bifa pe toate.


    Colierele statement, o noua pasiune care trebuie hranita in permanenta ...


Am purtat:
- ROCHIE STRADIVARIUS MANOLA BLACK - aici;
- Geaca de blugi Benetton - old;
- Dresuri - aici;
- Incaltaminte - aici;
- Colier statement - aici;
- Accesorii - no name;
- Geanta - aici.


    Asta-i tot!
    Voi cum va intelegeti cu imprimeurile?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like